• Ναυτιλία

    Σ. Παληός: Τα panamaxes φέρνουν έσοδα στην Diana Shipping

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships


    Σημαντικά έσοδα από νέες συμφωνίες για πωλήσεις και ναυλώσεις πλοίων της τύπου panamax αναμένεται να αποκομίσει η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού.

    Όπως έγινε γνωστό, η Diana Shipping έχει υπογράψει μνημόνια συμφωνίας για την πώληση δύο παλαιότερων panamaxes της, του Danae (χωρητικότητας 75.100 dwt, κατασκευής 2001) και του Dione (χωρητικότητας 75.200 dwt, κατασκευής 2001), σε εταιρείες του ίδιου ομίλου, έναντι 7,2 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα. Σύμφωνα με το VesselsValue, η αξία των δύο πλοίων υπολογίζεται στα 7,1 εκατ. δολάρια έκαστο. Το Danae αναμένεται να παραδοθεί στους νέους του ιδιοκτήτες στις 28 Ιουνίου, ενώ το Dione στις 15 Απριλίου.

    Μετά τις πωλήσεις αυτές, ο στόλος της Diana Shipping θα αποτελείται πλέον από 4 newcastlemaxes, 14 capesizes, 5 post-panamaxes, 5 kamsarmaxes και 18 panamaxes.

    Παράλληλα, η εταιρεία συμφώνησε για τη ναύλωση δύο πλοίων της από την Glencore Agriculture για 14 έως 17 μήνες. Πρόκειται για τα πλοία Crystalia (χωρητικότητας 77.525 dwt, κατασκευής 2014) και Maera (χωρητικότητας 75.403 dwt, κατασκευής 2013).

    Η τιμή ναύλωσης του Crystalia ανέρχεται στα 10.500 δολάρια ημερησίως, αρχής γενομένης από τις 25 Φεβρουαρίου, ενώ αυτή του Maera ανέρχεται στα 7.000 δολάρια ημερησίως για τις πρώτες 45 ημέρες, αρχής γενομένης από τις 10 Φεβρουαρίου, και στα 9.450 δολάρια για το υπόλοιπο της διάρκειας της ναύλωσης.

    Σύμφωνα με το TradeWinds, τα έσοδα της Diana Shipping από τις δύο αυτές ναυλώσεις αναμένονται στα 8,27 εκατ. δολάρια για τις ελάχιστες περιόδους ναύλωσης.

    Συμεών Παληός ναυτιλία
    Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   Π. Λιβανός: Κέρδη ρεκόρ στο τέταρτο τρίμηνο 2018 για τη GasLog

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Γ. Αγγελικούσης: Η νέα κίνηση του εφοπλιστή στην αγορά LNG

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Ποια μεγάλη ναυτιλιακή «έκλεψε» πλοία που διεκδικούσαν ελληνικές εταιρείες



    ΣΧΟΛΙΑ