• Ναυτιλία

    Σ. Παληός: Ναυλώθηκαν δύο panamaxes της Diana Shipping μέσα σε δύο μέρες

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships


    Η Diana Shipping του Συμεών Παληού εξασφάλισε ναύλωση για δύο πλοία της panamax από την Phaethon International μέσα σε δύο μέρες, σε μία περίοδο όπου επίκειται η ολοκλήρωση των περιόδων ναύλωσης τριών ακόμα πλοίων της.

    Η Diana Shipping ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι το πλοίο Ismene (χωρητικότητας 77.901 dwt, κατασκευής 2013) ναυλώθηκε για περίοδο 13 έως 15 μηνών έναντι 10.800 δολαρίων ημερησίως (έσοδα τουλάχιστον 4,21 εκατ. δολαρίων για την ελάχιστη περίοδο ναύλωσης), ενώ την Τετάρτη είχε ανακοινώσει τη ναύλωση του Oceanis (χωρητικότητας 75.211 dwt, κατασκευής 2001) για περίοδο 12 έως 14 μηνών, έναντι 9.200 δολαρίων ημερησίως (έσοδα τουλάχιστον 3,31 εκατ. δολαρίων για την ελάχιστη περίοδο ναύλωσης).

    Σημειώνεται ότι ένα ακόμα πλοίο της Diana Shipping, το Naias (χωρητικότητας 75.346 dwt, κατασκευής 2006) είναι ναυλωμένο από την Phaethon έως τον Απρίλιο του 2021, έναντι 10.000 δολαρίων ημερησίως.

    Την ερχόμενη Δευτέρα, το πλοίο Calipso (χωρητικότητας 15.400 dwt, κατασκευής 2005) ολοκληρώνει τη ναύλωσή του από την Crystal Sea Shipping, διάρκειας έξι εβδομάδων, ενώ στις 23 Ιανουαρίου ολοκληρώνεται η ναύλωση του πλοίου Coronis (χωρητικότητας 74.381 dwt, κατασκευής 2006) από την Tongli Shipping, διάρκειας τριών εβδομάδων. Ένα μήνα αργότερα ολοκληρώνεται η ναύλωση του πλοίου Melia (χωρητικότητας 76.225 dwt, κατασκευής 2005) από την Pacific Coast Mineral, διάρκειας επτά εβδομάδων.

    Σύμφωνα με το TradeWinds, τα υπόλοιπα δέκα panamaxes της εταιρείας είναι ναυλωμένα εως τουλάχιστον τις 10 Απριλίου, ενώ τρία από αυτά είναι ναυλωμένα έως το πρώτο τρίμηνο του 2021.

    Στοιχεία της Clarksons δείχνουν ότι οι τιμές 12μηνης ναύλωσης για ένα πλοίο panamax έχουν υποχωρήσει στα 10.375 δολάρια ημερησίως, από τα 11.875 δολάρια που ήταν πριν από δύο μήνες.



    ΣΧΟΛΙΑ