Με αφορμή σειρά περιστατικών πυρκαγιών που εκδηλώθηκαν το τρέχον έτος 2025 σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και οχημάτων, όπως τα WAN HAI 503 και MSC ELSA 3 στον Ινδικό Ωκεανό, SOLONG στη Βόρεια Θάλασσα, GRANDE BRASILE στη Μάγχη, ASL ESALAKIARY MARGAY και ΘΑΥΑΤΡΙΑ στη Μάγχη και Αφρική, επανέρχεται στο προσκήνιο το μείζον ζήτημα που απασχολεί την παγκόσμια ναυτιλία αναφορικά με τα περιστατικά πυρκαγιάς στους συγκεκριμένους τύπους πλοίων εξαιτίας των επικίνδυνων φορτίων που μεταφέρουν.

Σχολιάζοντας τα παραπάνω, ο Πρόεδρος της Ένωσης κ. Παύλος Ξηραδάκης επισήμανε: «Η νέα αυτή πραγματικότητα καταρρίπτει, κατ’ αρχήν, τη λανθασμένη εντύπωση ότι τα πλοία μεταφοράς πετρελαίου και φυσικού αερίου αποτελούν εξ’ ορισμού τα πιο επικίνδυνα πλοία.

1

Παράλληλα, αναδεικνύεται η πολύ μεγάλη ανάγκη για τα ελληνικά λιμάνια, πολλά εκ των οποίων μάλιστα δεν διαθέτουν δίκτυο πυρόσβεσης, να θωρακιστούν απέναντι σε αυτούς τους κινδύνους με την έκδοση Κανονισμών ρυμούλκησης που θα εξασφαλίσουν ότι οι ρυμουλκήσεις στα λιμάνια. τους διηγούνται από ρυμουλκά με πιστοποιημένη ικανότητα πυρόσβεσης, ικανής να αντιμετωπίσει την επιτυχία ανάλογα με τα συμβάντα και να προστατεύσει τις ανθρώπινες ζωές, το θαλάσσιο περιβάλλον, τα πλοία και τις λιμενικές».

Διαβάστε επίσης

Πηγές υπουργείου Μετανάστευσης: Δύο φορές επιτέθηκε στους Εύζωνες ο αλλοδαπός που απελαύνεται

VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας

CPI: Πώληση 53.300 μετοχών από την Ελένη Πίγκα