Στα πλοία με ελληνική σημαία, μεταξύ των ετών 2022 και 2024 πραγματοποιήθηκαν 599 επιθεωρήσεις, με τις κρατήσεις να διαμορφώνονται σε δώδεκα, μία ακόμα απόδειξη των ποιοτικών κριτηρίων που έχουν καθιερώσει οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες.

Αυτά τα αποτελέσματα προκύπτουν από τις επιθεωρήσεις που έγιναν για το 2024 και τις νέες λίστες επιδόσεων των Flag states και των αναγνωρισμένων διεθνών ναυτιλιακών οργανισμών που γνωστοποίησε το Paris MoU.

1

H Λευκή, η Γκρι και η Μαύρη Λίστα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα, από σημαίες χαμηλότερων επιδόσεων με αυξημένο ή πολύ αυξημένο κίνδυνο σε σημαίες με πολύ καλές επιδόσεις.

Η αξιολόγηση αυτή βασίζεται στον συνολικό αριθμό επιθεωρήσεων και κρατήσεων κατά τη διάρκεια μιας κυλιόμενης περιόδου τριών ετών για σημαίες πλοίων με τουλάχιστον 30 επιθεωρήσεις κατά την εν λόγω περίοδο.

Η Λευκή Λίστα, η οποία περιλαμβάνει σημαίες με χαμηλό ποσοστό κρατήσεων, για το 2024 αρίθμησε 40 σημαίες, μεταξύ των οποίων οι: Δανία, Ολλανδία, Νορβηγία, Σιγκαπούρη, Ιταλία, Φινλανδία, Ιαπωνία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Μπαχάμες, Γαλλία, Κύπρος, Ελλάδα, Χονγκ Κονγκ, Σουηδία, Κίνα, Νήσοι Μάρσαλ, Λιβερία, Isle of Man, ΗΠΑ κ.ά.

Διαβάστε επίσης: 

Β. Κικίλιας: 300 εκατ. ευρώ για τη ναυπήγηση πράσινων πλοίων στην ακτοπλοία

Παύλος Μαρινάκης: Οι έλεγχοι για τον ΟΠΕΚΕΠΕ θα είναι εξαντλητικοί, θα αναζητήσουμε και το τελευταίο ευρώ

Celestyal: Επιτυχής αναχρηματοδότηση και επιτάχυνση της αναπτυξιακής της στρατηγικής