• Ναυτιλία

    Π. Παναγιωτίδης: Με θετικό πρόσημο η πρώτη χρονιά της Castor Maritime στον Nasdaq

    Το Magic P της Castor Maritime


    Θετική είναι η αποτίμηση του πρώτου χρόνου της ναυτιλιακής Castor Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Πέτρου Παναγιωτίδη, ως εισηγμένης στον Nasdaq.

    Η ναυτιλιακή, που έχει στην ιδιοκτησία της τρία πλοία ξηρού φορτίου, κατέγραψε κέρδη ύψους 530.000 δολαρίων κατά το δ’ τρίμηνο 2019, έναντι κερδών 280.000 δολαρίων κατά το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018. Παράλληλα, ο τζίρος ενισχύθηκε από τα 1,10 εκατ. δολάρια του δ’ τριμήνου 2018 στα 2,84 εκατ. δολάρια, χάρη στις προσθήκες των πλοίων Magic Sun (χωρητικότητας 75.311 dwt, κατασκευής 2001) και Magic Moon (χωρητικότητας 76.602 dwt, κατασκευής 2001) στον στόλο της.

    Συνολικά για το 2019, ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 36,4% συγκριτικά με το 2018 και διαμορφώθηκε στα 6 εκατ. δολάρια, χάρη στην προσθήκη των δύο πλοίων, όμως η κερδοφορία της Castor Maritime περιορίστηκε από τα 1,51 εκατ. δολάρια στα 1,09 εκατ. δολάρια, κυρίως λόγω της αύξησης των λειτουργικών δαπανών, από τα 1,56 εκατ. δολάρια στα 2,8 εκατ. δολάρια.

    Σημειώνεται ότι, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, η μετοχή της εταιρείας, που διαπραγματεύεται επίσης και στην αγορά OTC της Νορβηγίας, εκτοξεύθηκε κατά 47%, στα 1,43 δολάρια.

    «Με ικανοποίηση ανακοινώνουμε ένα κερδοφόρο δ’ τρίμηνο 2019, κλείνοντας το πρώτο μας έτος ως εταιρεία εισηγμένη στον Nasdaq με θετικό πρόσημο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Πέτρος Παναγιωτίδης, προσθέτοντας: «Παρά την τρέχουσα μεταβλητότητα της αγοράς και των τιμών, η στρατηγική μας να απασχολούμε τα πλοία μας με μεσοπρόθεσμες ναυλώσεις μας έχει προστατεύσει από την πιο αδύναμη σήμερα αγορά και μας έχει επιτρέψει να παραμείνουμε κερδοφόρου και με θετικές ροές ρευστότητας».

    Το Magic Sun έχει ναυλωθεί από την Oldendorff Carriers το αργότερο έως τον Σεπτέμβριο, έναντι 12.000 δολαρίων, ενώ το Magic Moon είναι ναυλωμένο από την United Shipping Lines εως τον Σεπτέμβριο. Το τρίτο πλοίο της εταιρείας, το Magic P (χωρητικότητας 76.543 dwt, κατασκευής 2004) παρέμεινε αγκυροβολημένο κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2019, όπως είχε προγραμματιστεί.



    ΣΧΟΛΙΑ