F

Ναυτιλία

Π. Παναγιωτίδης: Είσοδος της Castor Maritime στην αγορά των τάνκερ – Κέρδη 810% για τη μετοχή από την αρχή του έτους

Π. Παναγιωτίδης: Μπαράζ ναυλώσεων στην αγορά ξηρού φορτίου από την Castor Maritime

Castor Maritime


Την εξαγορά δύο νέων πλοίων και την είσοδο της στην αγορά των τάνκερ ανακοίνωσε η ναυτιλιακή  Castor Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Πέτρου Παναγιωτίδη, ενώ η μετοχή της εταιρείας εκτινάχθηκε κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της Wall Street.

Συγκεκριμένα, η ναυτιλιακή απέκτησε δύο δεξαμενόπλοια aframax LR2, τα οποία κατασκευάστηκαν το 2005 σε ναυπηγείο της Κορέας, καταβάλλοντας συνολικό τίμημα 27,2 εκατ. δολαρίων.

Και τα δύο πλοία έχουν συμβάσεις χρονοναύλωσης με αξιόπιστο ναυλωτή, αναφέρει η Castor. Η εκτιμώμενη υπολειπόμενη διάρκεια ναύλωσης είναι περίπου ένα έτος και κάθε πλοίο έχει ελάχιστα ακαθάριστα ημερήσια ναύλα 15.000 δολαρίων. Επίσης, ο ναυλωτής μπορεί να παρατείνει τη διάρκεια κάθε συμβολαίου για επιπλέον ένα έτος.

Τα δύο τάνκερ ολοκλήρωσαν πρόσφατα τις προγραμματισμένες ειδικές επιθεωρήσεις και είναι εξοπλισμένα με συστήματα επεξεργασίας νερού έρματος.

Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, CEO της εταιρείας σχολίασε: «Όπως έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν, είμαστε μια εταιρεία που έχει στόχο να εκμεταλλευτεί τις ελκυστικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται, καθώς οι κύκλοι της ναυτιλίας βρίσκονται σε εξέλιξη. Ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που εισερχόμαστε στην αγορά δεξαμενόπλοιων, καθώς πιστεύουμε ότι είναι η  κατάλληλη στιγμή για αυτόν τον τομέα.»

«Μπορεί η αγορά των τάνκερ να αντιμετωπίσει συνεχείς αντιξοότητες σε βραχυπρόθεσμο έως μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, ωστόσο, οι υφιστάμενες συμβάσεις ναύλωσης μας παρέχουν ασφάλεια ταμειακών ροών, ενώ η συμφωνία κατανομής κερδών μας επιτρέπει να επωφεληθούμε περαιτέρω εάν υπάρξει ανάκαμψη των ναύλων εντός της διάρκειας τους. Επιπλέον, πιστεύουμε ότι η διαφοροποίηση του στόλου μας στον τομέα ξηρού φορτίου και στα τάνκερ μας παρέχει μια φυσική αντιστάθμιση έναντι της κυκλικότητας της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Συνεχίζουμε ενεργά να αναζητούμε περαιτέρω ευκαιρίες για διαφοροποίηση και ανάπτυξη του στόλου μας με την προσθήκη υψηλής ποιότητας χωρητικότητας».

Εκτόξευση της μετοχής

Η Castor θεωρείται από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες εταιρείας στην αγορά ξηρού φορτίου, καθώς ο Πέτρος Παναγιωτίδης τριπλασίασε το μέγεθος του στόλου του από το περασμένο καλοκαίρι, εστιάζοντας στα bulkers.

Η μετοχή της εταιρείας, που εισηγμένη στην αγορά του Nasdaq, σημείωσε χθες μεγάλη άνοδο κατά 45,38% και έκλεισε στα 1,73 δολάρια.

Αναλυτές αναφέρουν ότι η μετοχή της Castor Maritime προσέλκυσε από τις αρχές του έτους το ενδιαφέρον των ιδιωτών επενδυτών που δραστηριοποιούνται στην ιστοσελίδα Reddit, και τοποθετούνται μαζικά σε μετοχές, όπως η περίπτωση της GameStop, σε μια προσπάθεια να οδηγήσουν σε αναγκαστικό κλείσιμο τις short θέσεις των hedge funds. Μάλιστα, ο πόλεμος ιδιωτών επενδυτών και hedge funds προκάλεσε σημαντική αναταραχή στις αγορές πρόσφατα.

Η αυξημένη δραστηριότητα συνέβαλε σε μεγάλο βαθμό στην εκτίναξη της τιμής της μετοχής από τα 0,1850 δολάρια που ήταν στις 31 Δεκεμβρίου 2020 στα 1,73 δολάρια που έκλεισε χθες, με άνοδο 810,5% από τις αρχές του έτους.

Πέτρος Παναγιωτίδης: Διπλό χτύπημα της Castor Maritime στην αγορά ξηρού φορτίου

Capital Maritime: 15 πλοία υπό ναυπήγηση, αξίας 2 δισ. δολαρίων, έχει η εταιρεία του Βαγγέλη Μαρινάκη

Γ. Γιουρούκος: Επτά νέα πλοία και μακροχρόνιες συμφωνίες ναύλωσης για την Global Ship Lease

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ