F

Ναυτιλία

Π. Χατζηιωάννου: Η Safe Bulkers επενδύει και πάλι σε μεταχειρισμένο capesize

Πόλυς Χατζηιωάννου ναυτιλία

Πόλυς Χατζηιωάννου, επικεφαλής Safe Bulkers


Στην απόκτηση ενός πλοίου τύπου capesize μέσω πλειστηριασμού προχώρησε η ναυτιλιακή Safe Bulkers, συμφερόντων του εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου, με την τιμή αγοράς να θεωρείται ιδιαίτερα ελκυστική.

Η εταιρεία ενημέρωσε τους επενδυτές ότι απέκτησε ένα bulker χωρητικότητας 181.000 dwt, ιαπωνικής κατασκευής 2009, σημειώνοντας ότι το πλοίο αποκτήθηκε σε ελκυστική τιμή, σε μία περίοδο που οι τιμές για capesizes κινούνται ανοδικά.

Αν και η εταιρεία δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες, ναυλομεσίτες και αναλυτές εκτιμούν πως πρόκειται για το πλοίο Five Stars Fujian, που φέρεται να πωλήθηκε σε πλειστηριασμό έναντι 24,8 εκατ. δολαρίων.

Η τιμή φαίνεται κάπως χαμηλή συγκριτικά με τις υποθέσεις μας για την αξία του, ωστόσο το Five Stars Fujian παρέμενε υπό κράτηση από το 2016 μετά από απαίτηση της China’s Bank of Communications μετά από μία διαμάχη για οφειλή της Five Stars Fujian Shipping”, δήλωσε ο Lars Bastian Ostereng της Arctic Securities, σύμφωνα με το TradeWinds.

Πρόκειται για το δεύτερο πλοίο που αγοράζει σε πλειστηριασμό η Safe Bulkers τον τελευταίο χρόνο, μετά το Americana (χωρητικότητας 91.900 dwt, κατασκευής 2010), το οποίο απέκτησε τον περασμένο Δεκέμβριο.

Ο πρόεδρος της εταιρείας, Λουκάς Μπαρμπάρης, δήλωσε σχετικά: “Ενόσω παραμένουμε προσηλωμένοι στη βελτιστοποίηση της κεφαλαιακής μας δομής με την επαναγορά εντός του μήνα ενός πλοίου τύπου kamsarmax στο πλαίσιο συμφωνίας sale and lease back, το διοικητικό μας συμβούλιο έχει αποφασίσει να επενδύσει οπορτουνιστικά σε ένα μεταχειρισμένο πλοίο τύπου capesize, τη δεύτερη αγορά μας από τον Δεκέμβριο του 2017, που πιστεύουμε ότι θα έχει θετική επίδραση στα έσοδά μας και θα επεκτείνει περαιτέρω τον στόλο μας και τις δραστηριότητές μας στην αγορά των capesizes”.

Σύμφωνα με το VesselsValue, η Safe Bulkers διαθέτει σήμερα στόλο αποτελούμενο από 37 πλοία ξηρού φορτίου, συνολικής αξίας 725 εκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων τα τρία είναι capesizes και τα υπόλοιπα panamaxes και post-panamaxes.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Α. Πίττας: Επιστροφή στην κερδοφορία για την Euroseas

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Β. Βαλέντης: Περιμένει δυνατό φθινόπωρο στα τάνκερ η Pyxis

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Γ. Κούστας: Οριστικοποιήθηκε το deal χάρη στο οποίο η Danaos γλιτώνει χρέη 550 εκατ. ευρώ


ΣΧΟΛΙΑ