Ναυτιλία

Ο Τζιανλουίτζι Απόντε της MSC αγόρασε 207 πλοία κοντέινερ μέσα σε 22 μήνες!

Τζιανλουίτζι Απόντε

Τζιανλουίτζι Απόντε


Η MSC του Τζιανλουίτζι Απόντε συνεχίζει να προσθέτει πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον στόλο της και ήδη έχει αγοράσει 207 πλοία από δεύτερο χέρι πλοία, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η Alphaliner.

Το ενδιαφέρον της MSC για την χωρητικότητα μεταχειρισμένων εμπορευματοκιβωτίων οδήγησε την εταιρεία που ιδρύθηκε από τον Τζιανλουίτζι Απόντε να φτάσει στο απίστευτο ρεκόρ των 207 πλοίων που αγοράστηκαν τους τελευταίους είκοσι δύο μήνες.

Μεταξύ των νέων εξαγορών της MSC είναι πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων άνω των 8.000 TEU που ελέγχονται από την αμερικανική εταιρεία διαχείρισης επενδύσεων Seamax Capital Management, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές της αγοράς.

Η έκθεση αναφέρει ότι τα πλοία που πιστεύεται ότι αγοράστηκαν από την MSC είναι τα 9.038 TEU SEA-MAX FAIRFIELD που κατασκευάστηκαν το 2006 και τα πλοία μεταφοράς 8.690 TEU SEAMAX GREENWICH που κατασκευάστηκαν το 2004, καθώς και τρεις μονάδες 8.300-8.400 TEU.

Και τα πέντε πλοία είναι ήδη ναυλωμένα από τη μεγαλύτερη γραμμή στον κόσμο, με τα συμβόλαια να λήγουν το 2024-2025 με τιμές ναύλωσης που κυμαίνονται από 31.000 δολάρια έως 42.000 δολάρια την ημέρα. Η ακριβής τιμή της πώλησης δεν έχει επιβεβαιωθεί.

Η MSC αγόρασε επίσης το  FELIXSTOWE, 5.042 TEU, που κατασκευάστηκε το 2005 και το πλοίο μεταφοράς 4.800 TEU SINO, που κατασκευάστηκε το 2004, και τα δύο από τη Sinokor.

Σύμφωνα με την Alphaliner, τα 207 πλοία που αγόρασε η MSC αντιπροσωπεύουν συνολική χωρητικότητα περίπου 785.000 TEU, σχεδόν στο μέγεθος ενός θαλάσσιου μεταφορέα όπως η HMM της Νότιας Κορέας, που βρίσκεται σήμερα στην όγδοη θέση στο TOP 100 εταιρειών μεταφοράς κοντέινερ της Alphaliner με χωρητικότητα 818.000 TEU. Η MSC ξεκίνησε μια άνευ προηγουμένου εξαγορών μεταχειρισμένων τονάζ τον Αύγουστο του 2020, εκμεταλλευόμενη αρχικά τις χαμηλές τιμές.

Η Alphaliner υποστηρίζει ότι η MSC συνέχισε να αγοράζει πλοία για να ξεπεράσει τις ολοένα και πιο ακριβές τιμές ναύλωσης, σε μια τολμηρή κίνηση επανεπενδύοντας τα τεράστια εμπορικά κέρδη της.

Πρόκειται για μια μοναδική επιχείρηση στην ιστορία της ναυτιλίας εμπορευματοκιβωτίων και θα μπορούσε να συνεχιστεί τους επόμενους μήνες, παρά τις αδύναμες προβλέψεις για τις παγκόσμιες αγορές εμπορευματοκιβωτίων.

Διαβάστε επίσης:

Peter George Goulandris: Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 93 ετών

Μήνυμα του Γιάννη Πλακιωτάκη για την Παγκόσμια Ημέρα Ναυτικού



ΣΧΟΛΙΑ