• Ναυτιλία

    Νέες πωλήσεις στην αγορά ξηρού φορτίου από Έλληνες εφοπλιστές

    Πέτρος Παππάς, Μάρκος Νομικός, Κώστας Δελαπόρτας


    Καθώς η αγορά ξηρού φορτίου παραμένει στο επίκεντρο, αρκετοί Έλληνες εφοπλιστές σπεύδουν να εκμεταλλευτούν τις υψηλές τιμές.

    Στο εβδομαδιαίο της report η Seasure Shipbroking αναφέρει ότι η Meadway Shipping & Trading, του Κώστα Δελαπόρτα προχώρησε στην πώληση του χωρητικότητας 35,700 φορτηγού πλοίου Teo, κατασκευής 2011, στην τιμή των 16,5 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με την VesselsValue, η αξία του πλοίου εκτιμάται στα 15,3 εκατ. δολάρια.

    Σημειώνεται ότι η εταιρεία πραγματοποιεί κινήσεις ανανέωσης του στόλου της. Η Meadway Shipping, ιδρύθηκε το 1988, και διατηρεί γραφεία στην Ελλάδα, τη Σιγκαπούρη και το Ντουμπάι.

    Διαθέτει στόλο με εννέα bulkers, εκ των οποίων δύο νεότευκτα που παρέλαβε φέτος, με μέση ηλικία επτά έτη και συνολική χωρητικότητα 550,000 dwt.

    Οι άλλες κινήσεις

    Κατά την Seasure Shipbroking η Alassia NewShips Management συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Β. Χατζηιωάννου, πούλησε σε ελληνική ναυτιλιακή το handysize New Life, στην τιμή των 15,3 εκατ. δολαρίων. Το χωρητικότητας 28,000 dwt πλοίο, κατασκευάστηκε το 2013 και σύμφωνα με την VV, η αξία του υπολογίζεται στα 16 εκατ. δολάρια. 

    H ΑΜ Nomikos, προχώρησε στην πώληση του supramax Tesoro στην Jinhui Shipping and Transportation με έδρα το Χονγκ Κονγκ, στην τιμή των 15,75 εκατ. δολαρίων. Η AM Nomikos διαθέτει στόλο με 54 πλοία, εκ των οποίων τα 34 είναι της κατηγορίας supramax.

    Το χωρητικότητας 53,350 dwt, Tesoro, που κατασκευάστηκε το 2007, άλλαξε χέρια σε τιμή υψηλότερη από την εκτιμώμενη, καθώς σύμφωνα με την VV αποτιμάται στα 12,54 εκατ. δολάρια. Η παράδοση του στο νέο ιδιοκτήτη θα πραγματοποιηθεί μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου 2021, σύμφωνα με την Advanced Shipping & Trading.

    H ναυτιλιακή OceanBulk συμφερόντων του εφοπλιστή Πέτρου Παππά, πραγματοποίησε την πρώτη της πώληση μετά από σχεδόν τρία χρόνια. Σύμφωνα με την Banchero Costa, πούλησε το capesize Conrad (χωρητικότητας 207,600 dtw kαι κατασκευής 2017), στην JP Morgan έναντι 53 εκατ. δολαρίων.

    Σύμφωνα με την VesselsValue, το κόστος της συναλλαγής ανήλθε στα 55 εκατ. δολάρια, με την αξία του bulker να εκτιμάται στα 58,50 εκατ. δολάρια. Σημειώνεται ότι είναι εξοπλισμένο με scrubbers και σύστημα επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος.

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ