• Ναυτιλία

    Lomar Shipping (Οικογένεια Λογοθέτη): Πούλησε πλοίο με 10 εκατ. δολάρια

    Libra Group: Τι απαντά για το δημοσίευμα του Wiseman και τη δικαστική δικαίωση του Βίκτωρ Πιζάντε

    Γιώργος Λογοθέτης, εφοπλιστής


    Ο ναυτιλιακός όμιλος της οικογένειας Λογοθέτη, Lomar Shipping με έδρα το Λονδίνο, πούλησε το δεξαμενόπλοιο «Apollo» στην Navigator Line Ship Management and Operation.

    Το πλοίο παραδόθηκε στο λιμάνι Sharjah των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

    Το σκάφος είναι χωρητικότητας 24.000 dwt, κατασκευάστηκε το 2003 και πουλήθηκε για περίπου 10 εκατομμύρια δολάρια.

    Το δεξαμενόπλοιο «Apollo» ήταν το παλαιότερο από τα έξι δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων δεξαμενόπλοιων χημικών/προϊόντων 38.000 dwt, που εντάχθηκαν στον στόλο της Lomar μετά την εξαγορά του γερμανικού ομίλου δεξαμενόπλοιων Carl Büttner με έδρα τη Βρέμη, ο οποίος έκτοτε έχει ενσωματωθεί στον όμιλο εταιρειών της Lomar.

    Η πώληση αντιπροσωπεύει μέρος του συνεχιζόμενου προγράμματος ανανέωσης του στόλου της εταιρείας καθώς η εταιρεία ακολουθεί στρατηγική ανάπτυξης του στόλου.

    Αξίζει να αναφερθεί ότι η Lomar Shipping, είναι θυγατρική της παγκόσμιας επιχείρησης Libra Group, η οποία πρόσφατα εξασφάλισε πιστωτική διευκόλυνση για την αναχρηματοδότηση δύο πλοίων στον διαφοροποιημένο στόλο της.

    Η Libra Group, είναι μια οικογενειακή επιχείρηση που δραστηριοποιείται σε έξι τομείς, συμπεριλαμβανομένης της ναυτιλίας, έχει εξασφαλίσει μέσω της θυγατρικής της Lomar Shipping μια πιστωτική διευκόλυνση 27,5 εκατομμυρίων δολαρίων από τον όμιλο Macquarie, για την αναχρηματοδότηση δύο πλοίων του στόλου της.

    Ο όμιλος Libra με έδρα τη Νέα Υόρκη συνεργάζεται με την Macquarie, έναν παγκόσμιο οικονομικό ηγέτη με ισχυρή τεχνογνωσία στη ναυτιλιακή βιομηχανία, για την αναχρηματοδότηση των δύο πλοίων και αυτή είναι η δεύτερη συναλλαγή που ολοκληρώνεται με τη Macquarie, όπως ενημερώνει η εταιρεία.

    Τα αναχρηματοδοτούμενα πλοία, το London Trader και το Madrid Trader, είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ECO κατασκευής 2019, με χωρητικότητα 1762 TEU το καθένα. Τα πλοία αποτελούν μέρος του επενδυτικού προγράμματος νεότευκτων 1 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Lomar με περισσότερα από 40 πλοία που τοποθετήθηκαν πριν από μια δεκαετία, το τελευταίο από τα οποία παραδόθηκε το 2021.

    Επιπλέον, η Lomar Shipping, σε μια προσπάθεια περαιτέρω διαφοροποίησης και ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου του στόλου της, εξαγόρασε την Carl Büttner Holding με έδρα τη Βρέμη στη Γερμανία.

    Διαβάστε επίσης:

    Drewry: Συνεχίζεται η πτώση στις τιμές των εμπορευματοκιβωτίων

    Maran Dry (Μαρία Αγγελικούση): Παρέλαβε το πρώτο Capesize διπλού καυσίμου



    ΣΧΟΛΙΑ