• Ναυτιλία

    Λ. Κολλάκης: Τα παλιά τάνκερ φεύγουν, τα νέα έρχονται

    Λου Κολλάκης Chartworld ναυτιλία

    Λου Κολλάκης, εφοπλιστής Chartworld Shipping Corporation


    Στη πώληση του παλαιότερου τάνκερ του προχώρησε ο εφοπλιστής Λου Κολλάκης, την ώρα που αρχίζει να παραλαμβάνει τα τέσσερα νεότευκτα πλοία που έχει παραγγείλει από τα ναυπηγεία Hyundai Mipo.

    Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, το τάνκερ Rimar (χωρητικότητας 46.000 dwt, κατασκευής 1995) της Chartworld πωλήθηκε στην άγνωστη εταιρεία Damas Shipping από τη Μέση Ανατολή έναντι περίπου 5 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ μετονομάστηκε σε Damas. Το πλοίο αυτό εμφανίζεται να είναι και το μοναδικό της εταιρείας.

    Σε συνέντευξή του στο TradeWinds πέρυσι ο Λου Κολλάκης είχε προναγγείλει ότι η Chartworld θα προχωρούσε στην πώληση του Rimar, όπως και ενός άλλου παλιού τάνκερ, του Limar (χωρητικότητας 46.200 dwt, κατασκευής 1996), εφόσον η εταιρεία είχε ήδη παραγγείλει τέσσερα νεότευκτα τάνκερ χωρητικότητας 50.000 dwt για να τα αντικαταστήσει. Το Limar πωλήθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο προς διάλυση έναντι περίπου 435 δολαρίων ανά ldt, ήτοι περίπου 4,2 εκατομμύρια δολάρια, ποσό οριακά χαμηλότερο από την αξία του πλοίου ως μεταχειρισμένου.

    Το ίδιο ποσό εκτιμάται ότι θα αποσπούσε η Chartworld αν πουλούσε και το Rimar για scrap, όμως αφού βρήκε αγοραστή που θα συνεχίσει να το λειτουργεί, το πούλησε σε καλύτερη τιμή.

    Το πρώτο από τα νεότευκτα τάνκερ που έχει παραγγείλει η Chartworld παραδόθηκε τον Ιούλιο και είναι το Chios Star. Θα ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες το Oinoussian Star και τα άλλα δύο πλοία, των οποίων τα ονόματα δεν έχουν γίνει γνωστά. Τα πλοία εκτιμάται ότι στοίχισαν περί τα 32 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.

    Η Chartworld είχε εμπλακεί κατά τη δεκαετία του 1980 με τα τάνκερ, όμως αποσύρθηκε από την αγορά για πολλά χρόνια, και επέστρεψε τα τελευταία δέκα χρόνια ως πλοιοκτήτρια, και όχι ως διαχειρίστρια. Πέρα από τάνκερ MR, η εταιρεία διαθέτει πέντε aframaxes και δύο τάνκερ LR1, τα περισσότερα εκ των οποίων απασχολούνται σε pools της Heidmar. Παραμένει ασαφές το πού θα απασχοληθούν τα νεότευκτα πλοία της εταιρείας.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Άλλα 4 τάνκερ στον στόλο της Latsco. Όλο το παρασκήνιο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων. Οι κινήσεις της εβδομάδας

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Π. Παππάς: Άλλη μία αναχρηματοδότηση δανείου για την Star Bulk



    ΣΧΟΛΙΑ