ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Κρις Θεοφιλίδης, CEO της Celestyal, μιλώντας στο The Posidonia Sea Tourism Forum, ζήτησε μεγαλύτερη ακρίβεια στον τρόπο με τον οποίο ο κλάδος ορίζει και αντιμετωπίζει τη συμφόρηση και τόνισε: «Πρέπει να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε αόριστους ή εντυπωσιακούς όρους όπως ‘υπερτουρισμός’.
Το πραγματικό πρόβλημα είναι η διαχείριση των τουριστικών ροών κατά τις ώρες αιχμής.
Οι επισκέπτες κρουαζιέρας συχνά αποτελούν ένα μικρό κλάσμα των καθημερινών επισκεπτών σε αυτούς τους προορισμούς.
Συνεργαζόμενοι με τις λιμενικές αρχές, τους δήμους και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, και αξιοποιώντας την έξυπνη τεχνολογία, μπορούμε να διαχειριστούμε καλύτερα τις αφίξεις και να δημιουργήσουμε μια πιο ισορροπημένη, ευχάριστη εμπειρία για όλους».
Διαβάστε επίσης
Θεοδώρα Ρήγα: Μόνο το 5% των επισκεπτών της Σαντορίνης φτάνουν στο νησί με κρουαζιερόπλοια
Julie Green: Η κρουαζιέρα δεν αποτελεί αιτία υπερτουρισμού
Ελληνικά αλκοολούχα ποτά: Σταθερά ανοδική η πορεία των εξαγωγών και το 2024
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οι Έλληνες ξενοδόχοι που κάνουν ντεμπούτο στο κέντρο της Αθήνας
- Allen Liu στο mononews: Η Ελλάδα σημείο-κλειδί για τη νέα ενεργειακή διάταξη της Yutong στην Ευρώπη
- Νεμπής (OTE): Ηγούμαστε της αγοράς, η είσοδος της ΔΕΗ δεν ήταν έκπληξη – Συνεχίζουμε τις επενδύσεις σε FTTH
- Εργαζόμενοι τρόλεϊ: Ανεδαφικό το επιχείρημα περί ενεργειακής σπατάλης – Νέο άδειασμα Κυρανάκη από Οικονόμου
