ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Κρις Θεοφιλίδης, CEO της Celestyal, μιλώντας στο The Posidonia Sea Tourism Forum, ζήτησε μεγαλύτερη ακρίβεια στον τρόπο με τον οποίο ο κλάδος ορίζει και αντιμετωπίζει τη συμφόρηση και τόνισε: «Πρέπει να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε αόριστους ή εντυπωσιακούς όρους όπως ‘υπερτουρισμός’.
Το πραγματικό πρόβλημα είναι η διαχείριση των τουριστικών ροών κατά τις ώρες αιχμής.
Οι επισκέπτες κρουαζιέρας συχνά αποτελούν ένα μικρό κλάσμα των καθημερινών επισκεπτών σε αυτούς τους προορισμούς.
Συνεργαζόμενοι με τις λιμενικές αρχές, τους δήμους και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, και αξιοποιώντας την έξυπνη τεχνολογία, μπορούμε να διαχειριστούμε καλύτερα τις αφίξεις και να δημιουργήσουμε μια πιο ισορροπημένη, ευχάριστη εμπειρία για όλους».
Διαβάστε επίσης
Θεοδώρα Ρήγα: Μόνο το 5% των επισκεπτών της Σαντορίνης φτάνουν στο νησί με κρουαζιερόπλοια
Julie Green: Η κρουαζιέρα δεν αποτελεί αιτία υπερτουρισμού
Ελληνικά αλκοολούχα ποτά: Σταθερά ανοδική η πορεία των εξαγωγών και το 2024
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Metlen: Τι φέρνει για τη μετοχή η έξοδος από τον δείκτη MSCI – Tα «όπλα» για τους Short παίκτες και οι αναμενόμενες πιέσεις
- Εκτός του MSCI Standard Greece τέθηκε η Metlen
- Όμιλος Ιατρόπολις: Η νέα επένδυση στο CyberKnife S7 και το πρώτο εγχείρημα εκτός Αττικής
- Γυάλινα τούβλα πλημμυρίζουν με φως μια υπέροχη κατοικία του ’30 στη Μελβούρνη