ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Κρις Θεοφιλίδης, CEO της Celestyal, μιλώντας στο The Posidonia Sea Tourism Forum, ζήτησε μεγαλύτερη ακρίβεια στον τρόπο με τον οποίο ο κλάδος ορίζει και αντιμετωπίζει τη συμφόρηση και τόνισε: «Πρέπει να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε αόριστους ή εντυπωσιακούς όρους όπως ‘υπερτουρισμός’.
Το πραγματικό πρόβλημα είναι η διαχείριση των τουριστικών ροών κατά τις ώρες αιχμής.
Οι επισκέπτες κρουαζιέρας συχνά αποτελούν ένα μικρό κλάσμα των καθημερινών επισκεπτών σε αυτούς τους προορισμούς.
Συνεργαζόμενοι με τις λιμενικές αρχές, τους δήμους και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, και αξιοποιώντας την έξυπνη τεχνολογία, μπορούμε να διαχειριστούμε καλύτερα τις αφίξεις και να δημιουργήσουμε μια πιο ισορροπημένη, ευχάριστη εμπειρία για όλους».
Διαβάστε επίσης
Θεοδώρα Ρήγα: Μόνο το 5% των επισκεπτών της Σαντορίνης φτάνουν στο νησί με κρουαζιερόπλοια
Julie Green: Η κρουαζιέρα δεν αποτελεί αιτία υπερτουρισμού
Ελληνικά αλκοολούχα ποτά: Σταθερά ανοδική η πορεία των εξαγωγών και το 2024
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Wall Street: Οι μετοχές κατοικίας ανθούν καθώς η Fed επανεκκινεί τις μειώσεις επιτοκίων
- Λασίθι: Σε εξέλιξη η επιχείρηση κατάσβεσης πυρκαγιάς στον ΧΥΤΑ Αγίου Νικολάου – Μάχη με μικρές διάσπαρτες εστίες
- ΕΕ: Εξετάζει εμπορικούς περιορισμούς σε ρωσικά καύσιμα μέσω Ντρούζμπα, ξεχωριστά από το 19ο πακέτο κυρώσεων
- Γεωργιάδης: «Μια και αξιόπιστη πηγή» – Από 1η Οκτωβρίου όλα τα ραντεβού με νοσοκομεία του ΕΣΥ στο 1566
