ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Κρις Θεοφιλίδης, CEO της Celestyal, μιλώντας στο The Posidonia Sea Tourism Forum, ζήτησε μεγαλύτερη ακρίβεια στον τρόπο με τον οποίο ο κλάδος ορίζει και αντιμετωπίζει τη συμφόρηση και τόνισε: «Πρέπει να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε αόριστους ή εντυπωσιακούς όρους όπως ‘υπερτουρισμός’.
Το πραγματικό πρόβλημα είναι η διαχείριση των τουριστικών ροών κατά τις ώρες αιχμής.
Οι επισκέπτες κρουαζιέρας συχνά αποτελούν ένα μικρό κλάσμα των καθημερινών επισκεπτών σε αυτούς τους προορισμούς.
Συνεργαζόμενοι με τις λιμενικές αρχές, τους δήμους και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, και αξιοποιώντας την έξυπνη τεχνολογία, μπορούμε να διαχειριστούμε καλύτερα τις αφίξεις και να δημιουργήσουμε μια πιο ισορροπημένη, ευχάριστη εμπειρία για όλους».
Διαβάστε επίσης
Θεοδώρα Ρήγα: Μόνο το 5% των επισκεπτών της Σαντορίνης φτάνουν στο νησί με κρουαζιερόπλοια
Julie Green: Η κρουαζιέρα δεν αποτελεί αιτία υπερτουρισμού
Ελληνικά αλκοολούχα ποτά: Σταθερά ανοδική η πορεία των εξαγωγών και το 2024
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ά. Γεωργιάδης: Οι δεσμεύσεις στη φαρμακοβιομηχανία και η είδηση της ημέρας
- Η Ινδία εξαπέλυσε επίθεση κατά του πακιστανικού τμήματος του Κασμίρ – Θα απαντήσουμε λέει το Πακιστάν
- Πώς ο Σταύρος Τάκη βούλιαξε τη «Speedex» – Απολύσεις απειλές και απεργίες
- Τρακάρισμα με ηλεκτρικό αυτοκίνητο – Ολα όσα πρέπει να ξέρετε
