• Ναυτιλία

    Κέρδη 59,3 δισ. δολάρια για τις ναυτιλιακές εταιρείες μεταφορών κοντέινερ το α’ τρίμηνο


    Στο αστρονομικό ποσό των 59,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων διαμορφώθηκαν τα κέρδη κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, για τους διεθνείς ναυτιλιακούς κολοσσούς μεταφοράς κοντέινερ.

    Η εκτίμηση των οικονομικών αποτελεσμάτων προέρχεται από τον ιδρυτή της Blue Alpha Capital, John McCown.

    Το ποσό αυτό, είναι από τα υψηλότερα στην ιστορία της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα κέρδη για τους διεθνείς μεταφορικές ναυτιλιακές εταιρείες συνεχίζονται για έκτη συνεχόμενη χρονιά.

    Τα 59,3 δισεκατομμύρια δολάρια αντιστοιχούν σε μια βελτίωση κατά 300% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2021. Σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2021, τα συνολικά κέρδη αυξήθηκαν λίγο περισσότερο από 13%.

    Από τους έντεκα μεγαλύτερους ναυτιλιακούς μεταφορείς, η CMA CGM βρίσκεται στην κορυφή, όσον αφορά τα κέρδη με καθαρό κέρδος 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Η Maersk έρχεται δεύτερη, με καθαρά κέρδη 6,7 δισ. δολάρια.

    «Η συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κινείται με συμβόλαια που ανανεώνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και έχουν διάρκεια ενός έτους και άνω. Αυτό το απλό γεγονός σημαίνει ότι τα καλύτερα αποτελέσματα θα έχουν «μακριά ουρά» ακόμα κι αν οι συνθήκες προσφοράς και ζήτησης αλλάξουν ουσιαστικά», αναφέρει ο McCown.

    Στην έκθεση αναφέρει ότι οι ισχυρές οικονομικές επιδόσεις του κλάδου οδήγησαν σε «πρωτοφανείς» παραγγελίες νέων πλοίων, με το βιβλίο παραγγελιών να πλησιάζει το υψηλό ρεκόρ σχεδόν 30% όσον αφορά τη χωρητικότητα TEU.

    Λόγω της αβεβαιότητας στον κλάδο, η McCown διατηρεί ωστόσο την πρόβλεψή της για κέρδη 220,5 δισεκατομμύρια δολάρια για τις εταιρείες εμπορευματοκιβωτίων το 2022.

    Σε μια ενδιαφέρουσα επισήμανση, σύμφωνα με τον McCown, τα κέρδη της βιομηχανίας ναυτιλιακών εμπορευματοκιβωτίων το πρώτο τρίμηνο του 2022 ξεπέρασαν εκείνα του Facebook, της Amazon, του Netflix και της Google κατά 103%.

    Διαβάστε επίσης:

    Στο λιμάνι της Καλαμάτας καταλήγει με πλοία το ρωσικό πετρέλαιο και από εκεί τροφοδοτούνται χώρες της Ασίας



    ΣΧΟΛΙΑ