• Ναυτιλία

    Κ. Κωνσταντακόπουλος: Τα δύο deals που δίνουν ώθηση στην Costamare

    Κωστής Κωνσταντακόπουλος

    Κωστής Κωνσταντακόπουλος, επικεφαλής COSTAMARE


    Μία ευχάριστη έκπληξη περιελάμβαναν τα οικονομικά αποτελέσματα β΄τριμήνου 2018 που ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Costamare του εφοπλιστή Κ. Κωνσταντακόπουλου.

    Το πλοίο Cape Sounio (χωρητικότητας 11.000 teu, κατασκευής 2017), όπως ήταν γνωστό μέχρι πρότινος, ήταν ναυλωμένο μαζί με δύο αδελφά του πλοία έναντι 18.000 δολαρίων ημερησίως το καθένα. Όμως από τα καλύτερα των αναμενομένων οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου της Costamare προκύπτει ότι πλέον το πλοίο είναι ναυλωμένο με πολύ καλύτερους όρους έως τον Μάιο του 2019, με την τιμή ναύλωσης για την Zim να ανέρχεται στα 30.700 δολάρια ημερησίως.

    Σημειώνεται ότι το Cape Sounio είναι ένα από τα συνολικά 20 πλοία της Costamare που έχει εξασφαλίσει νέα ναύλωση από τα τέλη Μαρτίου μέχρι σήμερα.

    Παράλληλα, η Costamare γνωστοποίησε ότι εξασφάλισε χρηματοδότηση για την απόκτηση δύο μεταχειρισμένων πλοίων, μέσω νέου επταετούς δανείου. Πρόκειται για τα πλοία Megalopolis και Marathopolis (αμφότερα χωρητικότητας 5.000 teu, κατασκευής 2013), τα οποία είναι ναυλωμένα με μακροχρόνιες συμφωνίες από την Maersk Line. Η απόκτηση των δύο πλοίων είχε ανακοινωθεί νωρίτερα αυτόν το μήνα, μαζί με την παραγγελία πέντε νεότευκτων πλοίων με 10ετή συμβόλαια ναύλωσης από τη Yang Ming.

    Σημειώνεται ότι η Costamare στο β’ τρίμηνο του έτους παρουσίασε προσαρμοσμένα κέρδη ύψους 10,5 εκατ. δολαρίων, με τα κέρδη ανά μετοχή να διαμορφώνονται στα 0,10 δολάρια, λίγο πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

    Η Costamare επιβεβαίωσε εξάλλου ότι πούλησε προς διάλυση δύο πλοία: το Itea (χωρητικότητας 3.800 teu, κατασκευής 1998) και το Padma (χωρητικότητας 1.600 dwt, κατασκευής 1998).

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία αποφάσισε να διανείμει μέρισμα στους μετόχους της για 31ο διαδοχικό τρίμηνο, με την οικογένεια Κωνσταντακόπουλου για μία ακόμα φορά να επιλέγει να επανεπενδύσει το δικό της μέρισμα σε νέες μετοχές της Costamare.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Vrontados Shipping: H νέα κίνηση ανανέωσης του στόλου της οικογένειας Λω

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Ελληνική ναυτιλιακή εγκαταλείπει τα τάνκερ και μένει με ένα μόνο bulker

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Δ. Διαμαντίδης: Η απίστευτη δικαστική περιπέτεια με ρωσικό κολοσσό για πλοίο της Delta Tankers



    ΣΧΟΛΙΑ