• Ναυτιλία

    Ισμήνη Παναγιωτίδη: Και δεύτερο πλοίο της Toisa στον στόλο της Pavimar

    Ισμήνη Παναγιωτίδη, Pavimar


    Και δεύτερο πλοίο kamsarmax από τον στόλο της χρεοκοπημένης Toisa του εφοπλιστή Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου απέκτησε η ναυτιλιακή Pavimar, συμφερόντων της Ισμήνης Παναγιωτίδη, με τον στόλο της να επεκτείνεται πλέον στα 14 πλοία.

    Πρόκειται για το πλοίο Trade Prosperity (χωρητικότητας 82.100 dwt, κατασκευής 2016), που περνά υπό τον έλεγχο της Pavimar, όπως και ένα άλλο πλοίο της Toisa, το Trade Will (χωρητικότητας 81.700 dwt, κατασκευής 2012), η απόκτηση του οποίου επιβεβαιώθηκε από την Pavimar τον προηγούμενο μήνα. Για καμία από τις δύο εξαγορές δε δόθηκαν στη δημοσιότητα οικονομικές λεπτομέρειες, αν και πληροφορίες από ναυλομεσίτες αναφέρουν πως η απόκτηση του Trade Will στοίχισε περίπου 15,5 εκατ. δολάρια.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι από τα συνολικά 32 πλοία της χρεοκοπημένης Toisa (26 τάνκερ και 6 bulkers), τη διαχείριση της πώλησης των οποίων έχει αναλάβει η Clarksons, ήδη 19 έχουν πωληθεί (13 τάνκερ και τα 6 bulkers), όλα σε ελληνικές εταιρείες, έναντι συνολικού ποσού που υπολογίζεται στα 385 εκατομμύρια δολάρια. Σε μία από τις πιο πρόσφατες συναλλαγές αυτού του είδους, η ελληνική Marmaras Navigation απέκτησε τρία αδελφά πλοία του Trade Prosperity έναντι 24,5 εκατ. δολαρίων το καθένα. Ακόμα έξι πλοία της Toisa (τρία τάνκερ και τρία bulkers) έχει αποκτήσει επιβεβαιωμένα o Έλληνας εφοπλιστής Διαμαντής Διαμαντίδης, ενώ πληροφορίες ήθελαν την Delta Tankers, συμφερόντων του, να εξαγοράζει έξι νεότευκτα τάνκερ aframax και suezmax που είχε παραγγείλει η Toisa, ωστόσο οι πληροφορίες αυτές δεν επιβεβαιώθηκαν ποτέ.

    Εν τω μεταξύ, η Pavimar απέρριψε ως “φήμες” τις πληροφορίες από ναυλομεσίτες περί πώλησης του panamax Toro (χωρητικότητας 76.700 dwt, κατασκευής 2008). Οι πληροφορίες αυτές, που σύμφωνα με το TradeWinds διακινούνται εδώ και εβδομάδες, ήθελαν την εταιρεία να πουλά το πλοίο έναντι 15,25 εκατ. δολαρίων, ένα ποσό σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με τα 8,5 εκατ. δολάρια που έδωσε η Pavimar πριν από δύο χρόνια για να το αποκτήσει.

    Παναγιωτίδη
    Ισμήνη Παναγιωτίδη, επικεφαλής Pavimar

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Vrontados Shipping: H νέα κίνηση ανανέωσης του στόλου της οικογένειας Λω

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Ελληνική ναυτιλιακή εγκαταλείπει τα τάνκερ και μένει με ένα μόνο bulker

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Δ. Διαμαντίδης: Η απίστευτη δικαστική περιπέτεια με ρωσικό κολοσσό για πλοίο της Delta Tankers



    ΣΧΟΛΙΑ