• Ναυτιλία

    Ισχυρή ανάκαμψη για τις μετοχές του ναυτιλιακού κλάδου. Στο επίκεντρο οι τίτλοι των ελληνικών ναυτιλιακών


    Σε τροχιά ανάκαμψης παρέμειναν και χθες οι μετοχές του ναυτιλιακού κλάδου, μετά τη θεαματική άνοδο κατά 6,3% που σημείωσε ο δείκτης Dow Jones.

    Στο επίκεντρο βρέθηκαν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά των τάνκερ, οι οποίες έχουν επιδείξει και τη μεγαλύτερη σταθερότητα στις έντονες διακυμάνσεις του χρηματιστηρίου, με μοχλό ανόδου τον πόλεμο τιμών πετρελαίου που έχει ξεσπάσει μεταξύ της Σαουδικής Αραβίας και της Ρωσίας και την απόφαση της πρώτης να πλημμυρίσει την αγορά με αργό πετρέλαιο.

    Τα μεγαλύτερα κέρδη στον κλάδο των τάνκερ σημείωσαν χθες η  Navios Maritime Acquisition της Αγγελικής Φράγκου, που ενισχύθηκε κατά 24,42%, η ιρλανδέζικη Ardmore Shipping με άνοδο 13,75%, η Frontline του μεγιστάνα John Fredriksen με κέρδη 12,31% και η Nordic American Tankers που ενισχύθηκε κατά 10%.

    Από την αγορά ξηρού φορτίου ξεχώρισε η Genco Shipping & Trading, με τις μετοχές της να καταγράφουν κέρδη 22,29% και ακολούθησαν μία ακόμη εταιρεία της Αγγελικής Φράγκου, η Navios Maritime Partners που ενισχύθηκε κατά 10,31%, η Star Bulk Carriers του Πέτρου Παππά με άνοδο 9,51% και η Scorpio Bulkers με κέρδη 9,31%.

    Δύο μετοχές εταιρειών ελληνικών συμφερόντων ξεχώρισαν στον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η Danaos Corp του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα, ενισχύθηκε κατά 17,51% και ακολούθησαν η Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου με κέρδη 16,82% και η Global Ship Lease, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Γιουρούκου με κέρδη σχεδόν 14%.

    Μικτή ήταν η εικόνα για τις εταιρείες κρουαζιέρας, που έχουν δεχθεί το ισχυρότερο πλήγμα από την επέλαση του κορονοϊού. Ειδικότερα, η Carnival Corp σημείωσε άνοδο 15% ενώ η Norwegian Cruise Line υποχώρησε κατά 7% και η Royal Caribbean έκλεισε με πτώση 4,24%.

    Παρά το γεγονός ότι οι μετοχές του ναυτιλιακού κλάδου κατόρθωσαν αυτή την εβδομάδα να απομακρυνθούν από τα χαμηλά 52 εβδομάδων που κατέγραψαν κατά το πρόσφατο sell-off των αγορών, ωστόσο, έχουν ακόμη πολύ δρόμο μέχρι να προσεγγίσουν τα υψηλά έτους, ενώ στις περισσότερες περιπτώσεις διαπραγματεύονται πολύ χαμηλότερα από την καθαρή αξία του ενεργητικού τους.

     



    ΣΧΟΛΙΑ