• Ναυτιλία

    Η Σαγκάη διατηρεί τους ναύλους σε υψηλά επίπεδα

    ναύλοι


    Ο σύνθετος δείκτης World Container of Drewry παραμένει σταθερός αυτή την εβδομάδα στα 9192,50 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών, αλλά παραμένει πάνω από το 250% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή εβδομάδα.

    Οι ναύλοι για την μεταφορά ενός εμπορευματοκιβωτίου spot από το Ρότερνταμ – Νέα Υόρκη κέρδισαν 2%, δηλαδή συν 132 δολάρια για να φτάσουν τα 6.255 δολάρια ανά κοντέηνερ.

    Επίσης, οι ναύλοι στις γραμμές Λος Άντζελες – Σαγκάη και Σαγκάη – Λος Άντζελες αυξήθηκαν κατά 1%, αντίστοιχα, φτάνοντας τα 1.303 δολάρια και τα 9.947 δολάρια ανά Feu.

    Ωστόσο, στη διαδρομή Σαγκάη – Γένοβα, οι ναύλοι spot μειώθηκαν κατά 2% και διαμορφώθηκαν στα 12.438 δολάρια ανά κοντέινερ.

    Οι ναύλοι spot από Σαγκάη – Ρότερνταμ , Ρότερνταμ – Σαγκάη , Σαγκάη – Νέα Υόρκη και Νέα Υόρκη – Ρότερνταμ παρέμειναν σταθεροί σε σύγκριση με τις προηγούμενες εβδομάδες.

    Οι ναύλοι από την Σαγκάη εξακολουθούν να είναι υψηλοί και παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις, σε αντίθεση με τις γραμμές που καταλήγουν στο λιμάνι της Σαγκάης.

    Για παράδειγμα να αναφέρουμε ότι στη γραμμή Σαγκάη – Ρότερνταμ οι ναύλοι είναι 13.801 δολάρια και παρουσιάζει αύξηση κατά 498%, ενώ στην γραμμή Ρόττερνταμ – Σαγκάη οι ναύλοι είναι μόνο 1.580 δολάρια και η αύξηση είναι σε σχέση με πέρυσι μόνο 36%!

    Στην γραμμή Σαγκάη – Γένοβα ο ναύλος είναι 12.438 δολάρια ανα κοντέινερ κα η αύξηση με πέρσι είναι 355%.

    Στη γραμμή Σαγκάη – Λος Άντζελες ο ναύλος είναι 9.947 δολάρια και η αύξηση είναι 145%, ενώ στη γραμμή Λος Άντζελες – Σαγκάη ο ναύλος είναι 1.303 ανά κοντέινερ, αλλά η αύξηση φτάνει τα 152%.

    Στη γραμμή Σαγκάη – Νέας Υόρκη ο ναύλος είναι 12.718 δολάρια και η αύξηση είναι 154%.

    Στη γραμμή Νέα Υόρκη – Ρότερνταμ ο ναύλος είναι 1.189 δολάρια και η αύξηση είναι 116%, στη γραμμή Ρότερνταμ – Νέα Υόρκη ο ναύλος ανά κοντέινερ είναι 6.255 δολάρια και η αύξηση είναι 211%.

    Διαβάστε επίσης:

    Παραμένουν σε υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα κοντέινερ

    Θάνος Σοφιός (Novisea): Ο ανοδικός κύκλος στην αγορά ξηρού φορτίου θα συνεχιστεί το 2022

    ΠΝΟ: Η κυβέρνηση να καταλάβει ότι η ναυτιλία δεν στηρίζεται μόνο στους εφοπλιστές, αλλά και στις πλάτες των ναυτικών



    ΣΧΟΛΙΑ