• Ναυτιλία

    Η P&O θα συνδέσει την Τζέντα με το Πορτ Σουδάν με μικρότερα πλοία για την αποσυμφόρηση των λιμένων

    Martin Helweg, Διευθύνων Σύμβουλος της P&O Maritime Logistics

    Martin Helweg, Διευθύνων Σύμβουλος της P&O Maritime Logistics


    Η P&O Maritime Logistics προσπαθεί να μειώσει τη συμφόρηση στα λιμάνια με Multi Carrying Vessels (MCV).

    Πρόκειται για πλοία micro container που μόλις τροποποιήθηκαν από την εταιρεία για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων.

    Σε συνεργασία με την Unifeeder, η P&O Maritime Logistics αποφάσισε να αναπτύξει τον συγκεκριμένο στόλο στην Ερυθρά Θάλασσα μεταξύ του λιμένα της Τζέντα και του Πορτ Σουδάν.

    Τα MCV έχουν μικρό βύθισμα και χρησιμοποιούν μικρότερο χώρο στα λιμάνια και μπορούν επομένως να έχουν πρόσβαση σε περιοχές του λιμανιού όπου δεν μπορούν να εισέλθουν μεγαλύτερα σκάφη λόγω του μεγέθους τους. Και αυτό, εξηγεί η P&O, είναι χρήσιμο όταν συνδέει θαλάσσιες πύλες, όπως το Port Sudan, με θύρες hub, όπως το Port of Jeddah.

    Η χρήση του MCV μπορεί να φέρει επιπλέον όγκους για τις μεγάλες μεταφορικές εταιρείες και να μειώσει τον χρόνο αναμονής. Η P&O Maritime Logistics άρχισε να τροποποιεί τα MCV αφού ανακάλυψε ότι η χρήση αυτών των μικροσκαφών μειώνει τους χρόνους παράδοσης στα λιμάνια μπορεί να μειωθεί κατά 70-80%.

    Δύο από τα πρόσφατα τροποποιημένα MCV της P&O Maritime Logistics, το Topaz Lena και το Topaz Volga, έχουν ναυλωθεί για τη νέα διαδρομή στην Ερυθρά Θάλασσα και οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει και στα δύο πλοία.

    Συνδέοντας το λιμάνι της Τζέντα, ένα βασικό λιμάνι μεταξύ Ευρώπης και Ασίας, και του Σουδάν, η P&O Maritime Logistics «προσφέρει ταχύτερες υπηρεσίες στην Unifeeder, την DP World και άλλους πελάτες – εξηγεί η εταιρεία – σε πολλά τερματικά τόσο στη Τζέντα όσο και στο Πορτ Σουδάν, υπογραμμίζοντας τη δυνατότητα εξαγωγής αυτής της λύσης σε άλλους συνδυασμούς λιμένων σε όλο τον κόσμο».

    Ο Martin Helweg, Διευθύνων Σύμβουλος της P&O Maritime Logistics, δήλωσε: «Η P&O Maritime Logistics παρέχει πρόσθετη χωρητικότητα και ανακουφίζει τις ήδη ταλαιπωρημένες παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού. Και αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε εμπορικές διαδρομές χαμηλού όγκου και υψηλής συχνότητας, όπως στην Ερυθρά Θάλασσα, όπου τα MCV μας μπορούν να παρέχουν πιο αποτελεσματική υπηρεσία».

    Διαβάστε επίσης:

    Performance Shipping: Απέκτησε το πρώτο δεξαμενόπλοιο με 36,5 εκατ. δολάρια

    Αυξάνονται τα εμπορευματοκιβώτια που διακινούνται από την Κίνα προς την Ευρώπη με τρένα!



    ΣΧΟΛΙΑ