Ο Όμιλος Τουρισμού της Κίνας γνωστοποίησε ότι θα ηγηθεί πρωτοβουλίας για την αναζωογόνηση της αγοράς κρουαζιέρας, συμπεριλαμβανομένης της ενοποίησης της διαχείρισης των διαφόρων εμπορικών σημάτων που έχουν λανσαριστεί μέχρι στιγμής στην Κίνα. Συγκεκριμένα, ιδρύθηκε μια νέα εταιρεία με την επωνυμία Huaxia, θυγατρική της China Tourism και της China Cosco Shipping Group.
Αρχικά θα είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση πέντε κρουαζιερόπλοιων. Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε τελετή υπογραφής, κατά την οποία ιδρύθηκε επίσης μια νέα εταιρεία με την επωνυμία Star Cruises, τμήμα διαχείρισης κρουαζιερόπλοιων της Huaxia.
Η China Tourism κατέχει 35% μερίδιο στη νέα εταιρεία, ενώ η Cosco και η China Merchants κατέχουν σχεδόν 18% η καθεμία.
Η ενοποίηση περιλαμβάνει τέσσερις κρατικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των δραστηριοτήτων κρουαζιέρας της Cosco, της China Merchants Group και της China State Shipbuilding Corporation.
Οι μεμονωμένες φίρμες, συμπεριλαμβανομένης της Adora Cruises, της εταιρείας που εκμεταλλεύεται τα πρώτα μεγάλα κρουαζιερόπλοια που κατασκευάστηκαν στην Κίνα, με την υποστήριξη της Fincantieri, θα συνεχίσουν τις δραστηριότητές τους υπό τη νέα εταιρεία.
Η Adora ελέγχεται από την China State Shipbuilding, αφού αρχικά ξεκίνησε ως κοινοπραξία με την Carnival Corporation. Η τελευταία αμερικανική εταιρεία στη συνέχεια μείωσε τη θέση της, καθιστώντας την μόνο μειοψηφική επενδυτή στη μάρκα, η οποία ξεκίνησε το 2023 και παρέλαβε το πρώτο της νεότευκτο πλοίο πέρυσι.
Αυτή η συνδυασμένη διαχείριση φίρμας κρουαζιέρας θα περιλαμβάνει έναν στόλο που θα αποτελείται από τα Adora Magic City , Adora Mediterranea (πρώην Costa Mediterranea) , Piano Land , Nanhai Dream και Adora Flora City, το τελευταίο μάλιστα είναι υπό κατασκευή.
Συνολικά, ο συνδυασμένος στόλος θα προσφέρει περίπου 16.000 κρεβάτια, γεγονός που, σύμφωνα με την Κίνα, θα καταστήσει αυτόν τον όμιλο τον μεγαλύτερο μεταφορέα στην Ασία σε χωρητικότητα επιβατών.
Η απόφαση συγχώνευσης των δραστηριοτήτων θεωρείται ως μια πρωτοβουλία αποδοτικότητας που θα επιτρέψει στην εταιρεία να ενοποιήσει τα γενικά έξοδα στη διαχείριση κρουαζιερόπλοιων.
Η Κίνα ήταν η τελευταία μεγάλη αγορά κρουαζιέρας που επανέλαβε τη λειτουργία της μετά την πανδημία. Δεν επέτρεψε την επανέναρξη των εγχώριων κρουαζιερόπλοιων μέχρι το 2023 και καθυστέρησε περαιτέρω την επιστροφή των κρουαζιερόπλοιων με ξένη σημαία που λειτουργούν από διεθνείς μάρκες στα κινεζικά λιμάνια.
Με αυτό το έργο, ο Όμιλος Τουρισμού της Κίνας στοχεύει να τονώσει την ανάπτυξη στην αγορά κρουαζιέρας , καθώς προετοιμάζεται να παραλάβει το δεύτερο μεγάλο κρουαζιερόπλοιο που κατασκευάστηκε στην Κίνα. Το Adora Flora City καθελκύστηκε νωρίτερα φέτος και έχει προγραμματιστεί να λανσαριστεί μέχρι το τέλος του 2026.
Η Tianjin Orient International Cruises αναδείχθηκε τις τελευταίες εβδομάδες ως ο αγοραστής του πρώην πλοίου Costa Magica, το οποίο αγοράστηκε από την ελληνική εταιρεία Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου.
Το πλοίο βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη Διώρυγα του Σουέζ και πλέει προς το λιμάνι της Σιγκαπούρης, με προγραμματισμένη παράδοση στην Κίνα.
Οι τουριστικοί αξιωματούχοι στην Κίνα σημείωσαν ότι ο αριθμός των επιβατών κρουαζιερόπλοιων που προσέγγισαν κινεζικά λιμάνια αυξήθηκε κατά 28% τους πρώτους εννέα μήνες του 2025, ξεπερνώντας τα 2 εκατομμύρια επιβάτες.
Διαβάστε επίσης:
C3is Inc. (Χάρης Βαφειάς): Έσοδα 24,2 εκατ. δολαρίων και κέρδη 5,3 εκατ. δολαρίων
Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Μυκόνου: Νέος κτιριακός χώρος στον Ορνό
Dynagas LNG Partners (Γιώργος Προκοπίου): Επανεκλογή του Αλέξιου Ροδόπουλου στη θέση διευθυντού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Intralot: Στο +6% η μετοχή και 640.000 κομμάτια με το «καλημέρα»
- Δένδιας: Μέτρα και διοικητικές διευκολύνσεις για το προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων
- Εθνική Τράπεζα: Πούλησε στην Πειραιώς το 9,9% της Εθνικής Ασφαλιστικής για 62,4 εκατ.
- ΕΛΑΣ: Βρέθηκαν 481 πλαστοί πίνακες γνωστών ζωγράφων – Δύο συλλήψεις, όπλα και σφαίρες στα κατασχεμένα (φωτογραφίες)