Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Η. Γκότσης: Ένα ακόμη δεξαμενόπλοιο στο στόλο της Eurotankers

Ηλίας Γκότσης Eurotankers Inc. ναυτιλία

Ο Ηλίας Γκότσης, επικεφαλής της Eurotankers Inc. με τη Δωροθέα Ιωάννου του American Club-Piraeus

Mε την εξαγορά ενός δεξαμενόπλοιου τύπου suezmax, συνδέουν κύκλοι της αγοράς τη ναυτιλιακή Eurotankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Ηλία Γκότση, στο πλαίσιο των ενεργειών που πραγματοποιεί για τη διεύρυνση του στόλου της.

Πρόκειται για το χωρητικότητας 159,000-dwt πλοίο Toledo Spirit (κατασκευής 2005), το οποίο προσέλκυσε το ενδιαφέρον αρκετών αγοραστών αλλά τελικά κατέληξε στη Eurotankers, στην τιμή των 19 εκατ. δολαρίων.

Το τίμημα που κατέβαλε η ναυτιλιακή, όπως αναφέρουν ναυλομεσίτες, ήταν κοντά στο ποσό που ζητούσε η ιδιοκτήτρια εταιρεία, η ισπανική Cespa, την οποία διαχειρίζεται η ναυτιλιακή Teekay. Μάλιστα, η τιμή, σύμφωνα με τους αναλυτές, αποτυπώνει την ανοδική τάση που επικρατεί στις αξίες των δεξαμενόπλοιων.

Αν η πληροφορία επιβεβαιωθεί, θα πρόκειται για την τέταρτη εξαγορά τάνκερ που πραγματοποιεί φέτος η Eurotankers.

Στο τέλος του καλοκαιριού απέκτησε το χωρητικότητας 159,000-dwt πλοίο United Leadership (κατασκευής 2005) έναντι 18,2 εκατ. δολαρίων, ενώ νωρίτερα είχε εξαγοράσει από την Ridgebury ένα aframax.

Το Σεπτέμβριο η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή φέρεται να εξαγόρασε το τάνκερ LR2 Sigma Integrity (χωρητικότητας 105.300 dwt, κατασκευής 2009) από τη γερμανική Conti.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας, ο στόλος του κ. Γκότση αποτελείται από 18 πλοία, 11 εκ των οποίων εξαγόρασε από το Μάρτιο 2016 μέχρι σήμερα.

Σημειώνεται ότι τα 15 πλοία είναι τάνκερ και τα τρία φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου. Τα τελευταία έχουν κατασκευαστεί κατόπιν παραγγελίας της εταιρείας στο ναυπηγείο Samjin Shipbuilding και παραδόθηκαν στη Eurotankers το 2011, 2012 και 2013.

Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου VLCC “Eurodestiny” της Eurotankers είναι χωρητικότητας 303.896-dwt και κατασκευής του έτους 2003

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Tα νέα σχέδια της Latsco για την αγορά LNG

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Δ. Διαμαντίδης: Η ηχηρή κίνηση της Delta Tankers που τη βάζει για τα καλά στον χάρτη των VLCCs

MH ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Πέντε containerships για το στόλο της Costamare