ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Diamonds 11, σαμπάνιες, φράουλες και mega αποδόσεις, τι θα γίνει με την Optima, συγγενής του ship-owner με την Ferrari στο δόκανο των ΗΠΑ, ο νέος φόβος του Μ.Μ., η μεγάλη επένδυση του ΥΓΕΙΑ, τα παιχνίδια του Γιάννου, και τα δώρα του εφοπλιστή στην αοιδό
Οι Έλληνες εφοπλιστές από την αρχή του τρέχοντος έτους μέχρι την 30η Οκτωβρίου αγόρασαν και πούλησαν συνολικά 419 πλοία, που η συνολική τους αξία ανέρχεται σε 9.252,9 δισ. δολάρια.
Αναλυτικότερα, οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 222 πλοία και πλήρωσαν 4.825,9 δισ. δολάρια και πούλησαν 197 πλοία και εισέπραξαν 4.427 δισ. δολάρια.
Ειδικότερα, αγόρασαν 111 φορτηγά πλοία, 103 δεξαμενόπλοια, 3 μεταφοράς κοντέινερ και 3 μεταφοράς φυσικού αερίου.
Ταυτόχρονα πούλησαν 92 φορτηγά, 74 δεξαμενόπλοια, 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 5 μεταφοράς φυσικού αερίου.
Ο ελληνόκτητος στόλος αυξήθηκε κατά 25 πλοία. Προστέθηκαν 19 περισσότερα φορτηγά, 29 δεξαμενόπλοια, αλλά μειώθηκαν κατά 15 πλοία κοντέινερ και 5 μεταφοράς φυσικού αερίου.
Η Κίνα έρχεται δεύτερη μετά την Ελλάδα στις αγορές πλοίων με 182, τρίτη η Τουρκία με 57 πλοία, στην τέταρτη θέση οι εφοπλιστές από τη Μέση Ανατολή με 47 πλοία και πέμπτοι οι Ελβετοί με 47 πλοία.
Στις πωλήσεις στην πρώτη θέση είναι οι Έλληνες, στη δεύτεροι οι Ιάπωνες με 137 πλοία, οι Κινέζοι με 124 πλοία, οι Σιγκαπουριανοί με 98 πλοία και οι Γερμανοί με 77 πλοία.
Συνολικά αγοράστηκαν και πουλήθηκαν 1.602 πλοία συνολικής αξίας 34.622,7 δισ. δολάρια.
Πρώτοι στις διαλύσεις πλοίων είναι οι Κινέζοι με 21 πλοία και δεύτεροι οι Έλληνες με 20 πλοία.
Συνολικά διαλύθηκαν 417 πλοία, χωρητικότητας 13.085.000 dwt.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πρόεδρος Ράντεφ: Γίνεται σαφέστερο ότι τα δικαιώματα των Βουλγάρων στη Βόρεια Μακεδονία δεν είναι διμερές πρόβλημα
- Μολδαβία: Νέες κυρώσεις από την ΕΕ για την αντιμετώπιση της ρωσικής επιρροής
- Ρωσία, Ιράν και Κίνα εντείνουν την κακόβουλη δράση τους στη Μ. Βρετανία
- Μαρκ Ρούτε: Κάποιες χώρες βρίσκονται σε κίνδυνο αν συνεχίσουν να συναλλάσσονται με τη Ρωσία
