H Almi Marine, της οποίας Managing Director είναι ο Χρήστος Χατζηγεωργίου, συμμετέχει σε ένα Κοινό Αναπτυξιακό Έργο με τα ναυπηγεία SDARI και τον ιταλικό νηογνώμονα RINA.

Το έργο αφορά τη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός προηγμένου bulk carrier, το οποίο θα είναι σε θέση να αξιοποιεί VLSFO, LNG και υδρογόνο για την πρόωσή του ενώ ταυτόχρονα θα διαθέτει τεχνολογίες ηλεκτρικής πρόωσης.

1

Το έργο προέρχεται από την πλατφόρμα τελευταίας γενιάς Green Dolphin 64 της SDARI και προσβλέπει στην σχεδίαση ενός πλήρως εξηλεκτρισμένου πλοίου. Το πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα διπλού καυσίμου VLSFO/LNG και μια μονάδα αναμόρφωσης υδρογόνου επί του πλοίου, εξαλείφοντας τις τεχνικές και οικονομικές προκλήσεις της αποθήκευσης υγρού υδρογόνου.

Το LNG και το υδρογόνο που παράγεται στον αναμορφωτή συν-καίγονται στις γεννήτριες σε ελεγχόμενες αναλογίες. Η δέσμευση του CO₂ πριν από την καύση μειώνει περαιτέρω τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, ενισχύοντας τον δείκτη έντασης άνθρακα (CII) του πλοίου.

H Έγκριση επί της Αρχής για την καινοτόμο σχεδίαση του πλοίου θα παρουσιαστεί από τον RINA στις 5 Ιουνίου, στο πλαίσιο της NorShipping που θα γίνει στο Όσλο από τις 2 έως και τις 6 Ιουνίου.

Διαβάστε επίσης: 

Γιώργος Οικονόμου: Η άνοδος και η πτώση της DryShips μέσα από τα μάτια του εφοπλιστή – Οι άγνωστες λεπτομέρειες

Β. Κικίλιας: Τα δικαιώματα της ελληνικής αλιείας απορρέουν από το Δίκαιο της Θάλασσας και από την ΑΟΖ

Φρεγάτα «Φορμίων»: Τοποθετήθηκε ο ιστός κεραιών PSIM και έπεσε στο νερό