ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο ναυτιλιακός κολοσσός MSC, του Τζιανλουίτζι Απόντε, σχεδιάζει με ταχύτατους ρυθμούς την ανανέωση του στόλου τροφοδοσίας της.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η εταιρεία σχεδιάζει ένα μεγάλο νέο επενδυτικό πλάνο που περιλαμβάνει την παραγγελία έως και 120 νέων πλοίων, με χωρητικότητα που θα κυμαίνεται από 1.100 έως 5.000 TEU.
Η MSC είναι έτοιμη να γίνει ο πρώτος φορέας διακίνησης κοντέινερ που θα ξεπεράσει το όριο των 7 εκατομμυρίων TEU τους επόμενους μήνες .
Η εταιρεία έχει σχεδόν τριπλασιάσει τη χωρητικότητά της τα τελευταία δέκα χρόνια χάρη σε μια μαζική κατασκευή νεότευκτων πλοίων και σημαντική δραστηριότητα στην αγορά μεταχειρισμένων.
Εν τω μεταξύ, η MSC εγκαινίασε επίσημα την πρώτη της εταιρεία διαχείρισης πλοίων στην Κίνα, με έδρα το Ningbo, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο στην παγκόσμια επέκταση του ομίλου.
Η MSC διαχειρίζεται επί του παρόντος έναν στόλο 928 πλοίων. Έχει επίσης προγραμματίσει 129 ναυπηγήσεις, οι οποίες θα προσθέσουν άλλα 2,17 εκατομμύρια TEU στον στόλο .
Αυτή η εξέλιξη στην Κίνα έρχεται σε ένα πλαίσιο ταχέως αναπτυσσόμενων δραστηριοτήτων της MSC στο λιμάνι Ningbo-Zhoushan, όπου ο αριθμός των προσεγγίσεων των πλοίων της έχει αυξηθεί κατά περισσότερο από 15% ετησίως τα τελευταία χρόνια.
Διαβάστε επίσης
Κικίλιας: Αναβαθμίζουμε διαρκώς το λιμάνι του Πειραιά
ΤΕΕΝΣ (Ίδρυμα Μαρία Τσάκος): Τεράστια επιτυχία των σπουδαστών του
Costamare Bulkers (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Αγόρασε φορτηγό πλοίο capesize
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Από τις ΑΠΕ στην αποθήκευση ενέργειας: Πόσο θα κρατήσει …το νέο ελ ντοράντο;
- Ο μυστικός κόσμος της γυναίκας στην αρχαιότητα Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών: Γράφει η δρ Αλεξάνδρα Χαραμή
- Πλήθος κόσμου στην πρεμιέρα της 24ωρης λειτουργία του μετρό – Κ. Κυρανάκης: «Οι νέοι θα γυρίζουν με ασφάλεια στο σπίτι τους από τη διασκέδαση»
- ΥΠΕΞ: Ηχηρό «όχι» της Ελλάδας στον ΟΗΕ για το τουρκολιβυκό μνημόνιο
