ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή Meadway Bulkers, του Γιώργου Δελαπόρτα, έκλεισε συμφωνία με το ιαπωνικό ναυπηγείο Imabari Shipbuilding για την κατασκευή ενός bulker ultramax, αυξάνοντας τα υπό ναυπήγηση πλοία της σε έξι.
Το χωρητικότητας 64,000 dwt φορτηγό πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία το δεύτερο τρίμηνο του 2027.
Το πρόγραμμα νεότευκτων της εταιρείας περιλαμβάνει τρία ακόμη πλοία τύπου ultramax που κατασκευάζονται στο κινεζικό ναυπηγείο Tsuneishi Shipbuilding, με τις παραδόσεις να αναμένονται από το πρώτο έως το τρίτο τρίμηνο του 2026, ενώ το ιαπωνικό ναυπηγείο Namura Shipbuilding έχει αναλάβει την κατασκευή δύο Handysize bulkers, με προγραμματισμένη παράδοση το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους.
Η Meadway Bulkers διαχειρίζεται στόλο 15 bulk carriers, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι ιαπωνικής κατασκευής, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.
Εκτός από το ναυπηγικό της πρόγραμμα, η ναυτιλιακή έχει παρουσία και στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, αξιοποιώντας κατάλληλες επενδυτικές ευκαιρίες.
Η Meadway Bulkers παρέλαβε τον περασμένο Σεπτέμβριο το πλοίο Fotini, ένα bulk carrier το οποίο κατασκευάστηκε στο ιαπωνικό ναυπηγείο Onomichi. Με την εταιρεία να επισημαίνει ότι το συγκεκριμένο bulker αποτελεί εντυπωσιακό παράδειγμα της εξαιρετικής ιαπωνικής ναυπηγικής δεξιοτεχνίας.
Με την ολοκλήρωση του επενδυτικού της προγράμματος, ο στόλος της Meadway Bulkers θα αριθμεί συνολικά 21 πλοία.
Η Meadway Shipping & Trading ιδρύθηκε το 1988, από τον Διονύση Δελαπόρτα. Την Άνοιξη του 2021, δύο χρόνια μετά τον θάνατο του εφοπλιστή, οι δύο γιοι του αποφάσισαν να ακολουθήσουν ξεχωριστούς επαγγελματικούς δρόμους προχωρώντας στον διαχωρισμό του στόλου της εταιρείας.
Ο Γιώργος Δελαπόρτας ίδρυσε τη Meadway Bulkers, ενώ ο Κώστας Δελαπόρτας διατήρησε τη διοίκηση της Meadway Shipping & Trading, η οποία στη συνέχεια μετονομάστηκε σε DryDel Shipping.
Η Meadway Bulkers είναι μια «μπουτίκ» εταιρεία ξηρού φορτίου, η οποία διαχειρίζεται σύγχρονα πλοία υψηλής αποδοτικότητας, με μέσο όρο ηλικίας τα πέντε έτη.
Όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της, «πιστεύουμε στην τέχνη της ναυπηγικής και, ως εκ τούτου, είμαστε υπερήφανοι που επενδύουμε συνεχώς σε νεότευκτα πλοία. Παράλληλα, παρακολουθούμε στενά τις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, εντοπίζοντας ευκαιρίες ανάπτυξης μέσω στοχευμένων αγορών μεταχειρισμένων πλοίων.»
Διαβάστε επίσης:
Δυναμική παρουσία του Ομίλου ONEX στην DEFEA
Dorian LPG: Μέρισμα 21,3 εκατ. δολάρια στους μετόχους
Μεγαλώνει ο στόλος της Element Shipmanagement του Άλεξ Λεμονίδη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας της Deloitte Ελλάδος και του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου
- Χρυσός: Αυξάνεται εν μέσω κινδύνων εμπορικού πολέμου, ενώ οι έμποροι αναμένουν την απόφαση της Fed
- Κωνσταντοπούλου: Κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση στον Χρυσοχοΐδη για τους δράστες της τραγωδίας της Marfin
- Πρόστιμο €100.000 στον Γιαννακόπουλο από τη Euroleague
