F

Ναυτιλία

Γιάννης και Μιχάλης Χανδρής: Επιστροφή στα ναυπηγεία για την Chandris Hellas

Μιχάλης Χανδρής, εφοπλιστής


H ναυτιλιακή Chandris Hellas, συμφερόντων της οικογένειας Χανδρή επιστρέφει στα ναυπηγεία για παραγγελίες νέων τάνκερ μετά από περίπου οκτώ χρόνια, αναφέρουν πηγές της αγοράς.

Η εταιρεία της παραδοσιακής εφοπλιστικής οικογένειας που μετρά 100 χρόνια στον κλάδο της ναυτιλίας, έκλεισε συμφωνία με το ναυπηγείο Daehan Shipbuilding της Νοτίου Κορέας για την κατασκευή ενός aframax τάνκερ μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου, ενώ υπάρχει option για την κατασκευή ενός επιπλέον ίδιου πλοίου.

Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι το χωρητικότητας 115,000 dwt τάνκερ, θα παραδοθεί στην εταιρεία το δεύτερο εξάμηνο του 2022.

Η τιμή του, σύμφωνα με το tradewinds, θα κυμανθεί στα 50 εκατ. δολάρια, καθώς το πλοίο θα χρησιμοποιεί συμβατικά καύσιμα, τιμή που θεωρείται ελκυστική για τα σημερινά δεδομένα της αγοράς.

Αναλυτές επισημαίνουν ότι τα ναυπηγεία πιέζουν για αύξηση των τιμών στα νεότευκτα πλοία λόγω της αδυναμίας του δολαρίου και της αύξησης του κόστους των χαλύβδινων πλακών, ενώ υποστηρίζουν ότι οι τιμές που ζητούν για τα τάνκερ τύπου LR2 κυμαίνονται στα 52 εκατ. δολάρια.

Η συμφωνία κατά τις πληροφορίες, ολοκληρώθηκε στο τέλος του 2020, λίγο πριν αρχίσει η αύξηση των τιμών, και τα συμβόλαια υπεγράφησαν τον περασμένο μήνα.

Η τελευταία φορά που η Chandris Hellas πραγματοποίησε νέα παραγγελία τάνκερ στη Νότιο Κορέα ήταν το 2013, όταν κατασκεύασε στο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering τα χωρητικότητας 114,000-dwt LR2, Aretea και Seasprite, τα οποία παρέλαβε το 2015.

Ο όμιλος Χανδρή εκτός από τα τάνκερ δραστηριοποιείται και στην αγορά ξηρού φορτίου. Διαθέτει στόλο με 33 πλοία, συμπεριλαμβανομένων και δύο LNG carriers.

Στην αγορά LNG εισήλθε την περίοδο 2014-2015 με δύο πλοία χωρητικότητας 174,000-cbm, τα οποία ναύλωσε στην BP, όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της.

Το 2018 η Chandris (Hellas), της οποίας επικεφαλής είναι οι Γιάννης και Μιχάλης Χανδρής προχώρησε στην δημιουργία ξεχωριστής εταιρείας η οποία ανέλαβε τη διαχείριση του στόλου ξηρού φορτίου.

Πρόκειται για την Century Bulk Carriers Management η οποία διαθέτει τέσσερα capesizes, τρία post-panamax, τρία kamsarmax, τρία panamaxes και πέντε supramaxes.

Νίκος Βαφειάς: Δυναμικό ξεκίνημα για το 2021

Πέτρος Παναγιωτίδης: Διπλό χτύπημα της Castor Maritime στην αγορά ξηρού φορτίου

Νέα σύγχρονα bulk carriers στο στόλο της Star Bulk του Πέτρου Παππά

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ