• Ναυτιλία

    Γ. Οικονόμου: Επιβάρυνση μέχρι 100 εκατ. δολάρια για τη “θωράκιση” του στόλου της Dryships

    Οικονόμου ναυτιλία

    Γιώργος Οικονόμου, εφοπλιστής DryShips


    Η ναυτιλιακή Dryships, συμφερόντων του εφοπλιστή  Γιώργου Οικονόμου πρόκειται να επιβαρυνθεί με ποσό μέχρι και 100 εκατ. δολάρια για την υλοποίηση σχεδίου που περιλαμβάνει την εγκατάσταση scrubbers και συστημάτων καθαρισμού θαλασσέρματος στο στόλο της.

    Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, κατά τη διάρκεια του 2019, έχει προγραμματίσει και ξεκίνησε την εφαρμογή ενός συνολικού “μελλοντικού πλάνου θωράκισης” του στόλου της με την πραγματοποίηση δεξαμενισμών, εξοπλισμού με scrubbers και εγκατάστασης συστημάτων καθαρισμού θαλάσσιων ερμάτων. Ως εκ τούτου, αναμένεται κατά την περίοδο 2019-2020 να προκύψουν περίπου 1.100 έως 1.300 ημέρες χωρίς μίσθωση, που θα επιφέρουν κόστος στην εταιρεία από 80 έως 100 εκατ. δολ.

    Η Dryships έκανε γνωστά τα συγκεκριμένα σχέδια στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων πρώτου τριμήνου 2019.

    Υπενθυμίζεται ότι ο γνωστός εφοπλιστής είχε αποκαλύψει σε συνέντευξη του τον περασμένο Μάρτιο ότι θα πραγματοποιήσει επένδυση ύψους 350 εκατ. δολαρίων για να εξοπλίσει με συστήματα καθαρισμού καυσαερίων σχεδόν όλο το στόλο των ναυτιλιακών εταιρειών του ομίλου του. Οι εταιρείες συμφερόντων του κ. Οικονόμου, TMS Cardiff και Dryships έχουν συνολικά στόλο με πάνω από 100 φορτηγά πλοία και δεξαμενόπλοια.

    Οικονομικά αποτελέσματα

    Κατά το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2019, η Dryships εμφάνισε μικρή αύξηση κερδών, στα 1,45 εκατ. δολ. ή 1,67 σεντς ανά μετοχή, έναντι 1,22 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2018.

    Αντίθετα, τα έσοδα της εταιρείας υποχώρησαν οριακά στα 43,08 εκατ. δολάρια κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, έναντι 44,7 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.

    Τα λειτουργικά έσοδα υποχώρησαν στα 4,9 εκατ. δολάρια έναντι 6,3 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2018. Τα έξοδα ταξιδιών εκτινάχθηκαν στα 10,5 εκατ. δολάρια από 6,3 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο 2018.

    γιωργος οικονομου
    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου “Raraka” της DryShips είναι χωρητικότητας 76.037-dwt και κατασκευής του έτους 2012



    ΣΧΟΛΙΑ