F

Ναυτιλία

Γ. Αγγελικούσης: Συνεχίζει τις πωλήσεις παλαιών πλοίων η Maran Dry Management

  • Εριέττα Κομνηνού
Αγγελικούσης

Ο εφοπλιστής Γιάννης Αγγελικούσης (αριστερά) με την κόρη του Μαρία (δεξιά)


Στο «ξεσκαρτάρισμα» του στόλου της προχωρά η ναυτιλιακή Maran Dry Management, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες προχωρά στην πώληση ενός ακόμη παλαιάς κατασκευής φορτηγού πλοίου της, του δεύτερου μέσα σε μία εβδομάδα.

Πρόκειται, όπως αναφέρουν ναυλομεσίτες, για το πλοίο Anangel Haili, χωρητικότητας 260,000-dwt, το οποίο κατασκευάστηκε το 1995. Το bulker βρίσκεται στην τελική ευθεία για την πώληση του, με το τίμημα να εκτιμάται στα 13 με 14 εκατ. δολάρια. Η ναυτιλιακή είχε αποκτήσει το συγκεκριμένο πλοίο, το οποίο ήταν τάνκερ με την ονομασία Tango, το 2002 έναντι 29 εκατ. δολαρίων και στη συνέχεια το μετέτρεψε σε bulker.

Πριν από λίγες ημέρες, η Maran Dry πούλησε το χωρητικότητας 246,732 dwt πλοίο Zhongte, κατασκευής 1989, το οποίο οδηγήθηκε στα διαλυτήρια. Η τιμή πώλησης εκτιμάται ότι ανήλθε στα 15,4 εκατ. δολάρια, συμπεριλαμβανομένων και 600 τόνων καυσίμων. Το Zhongte δεν χρειάζεται ειδική επιθεώρηση μέχρι το Σεπτέμβριο 2022.

Αναλυτές εκτιμούν ότι ο γνωστός εφοπλιστής επέλεξε να προχωρήσει αυτή την περίοδο στην πώληση των πλοίων επειδή μόλις έληξαν οι μακροχρόνιες ναυλώσεις τους και δεν χρειάζονται ειδική επιθεώρηση μέχρι το 2022.

Εάν επιβεβαιωθεί η είδηση, ο στόλος της Maran Dry Management θα περιλαμβάνει δύο ακόμη πλοία της συγκεκριμένης κατηγορίας, δηλαδή μεταφοράς μεταλλευμάτων, κατασκευής προ του 2000. Πρόκειται για το χωρητικότητας 277,000-dwt Anangel Shagang (κατασκευής 1992) και το χωρητικότητας 276,000-dwt Ore Sudbury (κατασκευής 1991).

H ναυτιλιακή έχει πουλήσει φέτος δύο ακόμη παλαιάς κατασκευής πλοία της, το χωρητικότητας 172,000-dwt capesize Anangel Destiny (κατασκευής 1999) και το χωρητικότητας 171,100-dwt capesizeAnangel Dynasty (κατασκευής 1999), τα οποία εκτιμάται ότι κατέληξαν σε scrap.


ΣΧΟΛΙΑ