Ναυτιλία

Γ. Αγγελικούσης: Γιατί άλλαξε το όνομα της Anangel Maritime Services

Αγγελικούσης

Ο εφοπλιστής Γιάννης Αγγελικούσης (αριστερά) με την κόρη του Μαρία (δεξιά)


Στη αλλαγή του ονόματος της εταιρίας του ομίλου του που δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού φορτίου προχώρησε ο κορυφαίος εφοπλιστής Γιάννης Αγγελικούσης, επαναλανσάροντας ουσιαστικά τη ναυτιλιακή Anangel Maritime Services.

Όπως φαίνεται και από την εταιρική ιστοσελίδα της, το όνομα της άλλαξε σε Maran Dry Management Inc. και πλέον συμβαδίζει με τις άλλες εταιρίες του ομίλου, τη Μaran Tankers που διαχειρίζεται το στόλο με τα δεξαμενόπλοια και τη Μaran Gas που ιδρύθηκε το 2003 και περιλαμβάνει το στόλο με τα πλοία μεταφοράς LNG και LPG.

Η διοίκηση της Anangel Maritime Services είχε ειδοποιήσει τις ελληνκές αρχές από τον προηγούμενο μήνα για την αλλαγή του ονόματος της ναυτιλιακής, ενώ τα σχετικά έγγραφα δημοσιοποιήθηκαν από το αρμόδιο υπουργείο την προηγούμενη εβδομάδα.

Η Maran Dry Management Inc., αποτελεί το τμήμα διαχείρισης των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου του ομίλου Angelicoussis Shipping Group Limited.

Ο όμιλος ιδρύθηκε το 1947 και διαθέτει στόλο με φορτηγά πλοία, δεξαμενόπλοια και πλοία μεταφοράς LNG και LPG.  Σήμερα απασχολεί  περίπου 300 στελέχη, καθώς και πάνω από 4.000 αξιωματικούς και πληρώματα.

Στο στόλο της η Maran Dry Management Inc. διαθέτει πάνω από 50 πλοία capesizes, very large ore carriers (VLOCs) και mini capes. Τα ονόματα τους δεν έχουν αλλάξει και όλα έχουν ως πρώτο συνθετικό το Anangel.

H Anangel Shipping Enterprises SA ιδρύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1970, από τον Αντώνη Αγγελικούση, ιδρυτή του ομίλου Aggelikousis και πατέρα του Γιάννη. Η ονομασία Maran προήλθε από τα αρχικά του Αντώνη Αγγελικούση και της συζύγου του Μαρίας.

Σε ανάλογες κινήσεις διαχωρισμού των δραστηριοτήτων τους στην αγορά ξηρού φορτίου έχουν προχωρήσει και άλλοι Έλληνες εφοπλιστές, όπως ο Σπύρος Πολέμης, η Μελίνα Τραυλού, ο Λεών Πατίτσας, είτε μέσω της απόσχισης και της δημιουργίας νέας εταιρίας είτε μέσω της αλλαγής του ονόματος υφιστάμενων εταιριών.

Ένας από τους λόγους που της πρακτικής αυτής ήταν για να ενισχύσουν το προφίλ των συγκεκριμένων εταιριών, απευθυνόμενοι στους ναυλωτές που ενδιαφέρονται αποκλειστικά για τη αγορά μεταφοράς ξηρού φορτίου.

maran tankers
Το δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC «Maran Regulus» της Maran Tankers

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Α. Μαρτίνος: Η νέα κίνηση της Μinerva Marine στην αγορά LNG

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς ο Γ. Οικονόμου θα βάλει στην τσέπη 134 εκατ. δολάρια από το μεγάλο deal της Ocean Rig

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Άλλος ένα Έλληνας εφοπλιστής εκσυγχρονίζει τα πλοία του με scrubbers