• Ναυτιλία

    Χαμόγελα για Γιάννη Αγγελικούση και Αγγελική Φράγκου

    Γ. Αγγελικούσης, Αγγελική Φράγκου


    Με το…δεξί ξεκίνησε το 2018 για τους εφοπλιστές Γιάννη Αγγελικούση και Αγγελική Φράγκου, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες ναυλομεσιτών, αμφότεροι προχώρησαν σε νέες συμφωνίες ναύλωσης.

    Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το tradewinds, ο κ. Αγγελικούσης ναύλωσε το πλοίο Anangel Transporter (κατασκευής 2010) και χωρητικότητας 179,700-dwt στην εταιρία Cargill για χρονική περίοδο 12 μηνών και ναύλα 20.000 δολ. ημερησίως.

    Με βάση τα στοιχεία του VesselsValue, η εταιρία Anangel Maritime Services του Γ. Αγγελικούση διαθέτει στόλο 43 πλοίων capesize, συνολικής αξίας 1,3 δισ. δολ.

    Την ίδια ώρα, η Navios της Αγγ. Φράγκου, ναύλωσε το πλοίο panamax Rainbow Ν (κατασκευής 2011) και χωρητικότητας 79,600-dwt στην SwissMarine, για διάστημα τεσσάρων έως οκτώ μηνών, στην τιμή των 11.500 δολ. ημερησίως.

    Αναλυτές της Intermodal επισημαίνουν ότι οι προοπτικές για την αγορά ξηρού φορτίου παραμένουν θετικές παρά την πτώση κατά 20% που σημείωσε ο Βaltic Dry Index κατά τις τελευταίες ημέρες του 2017.

    Ο Jon Chappell, αναλυτής της Evercore ISI, επισημαίνει ότι κατά τα τελευταία χρόνια η μεταβλητότητα των τιμών των ναύλων στην αγορά ξηρού φορτίου ήταν πιο έντονη από κάθε άλλο τομέα της ναυτιλίας, αρκεί μόνο να θυμηθούμε τη μεγάλη ύφεση στος τέλος του 2015 με αρχές του 2016.

    Ξεκινώντας το 2018, η προοπτική στην προσφορά εμφανίζεται ακόμη πιο ευνοϊκή σε σχέση με το προηγούμενο έτος και αυτό θα συνεχιστεί ακόμη και αν υποτεθεί ότι θα υπάρξει συνεχής επιβράδυνση στις διαλύσεις.

    Οι περιορισμένες παραγγελίες τις χρονιές 2015 και 2016 έφεραν το σύνολο των παραγγελιών νεότευκτων σε χαμηλό 20ετίας ενώ ακόμη και η πρόσφατη ανοδική τάση τους δεν είναι αρκετή για να αλλάξει τη συνολική εικόνα το επόμενο έτος.

    Παράλληλα, ο αναλυτής επισημαίνει ότι η διάρκεια αυτής της αναμενόμενης ανάκαμψης θα καθοριστεί από την ανθεκτικότητα της κινεζικής οικονομίας καθώς και από την πειθαρχία που θα επιδείξουν οι πλοιοκτήτες στον περιορισμό της επέκτασης του στόλου τους.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Βαγγέλης Μαρινάκης κατά της κυβέρνησης: Ζούμε σε μία χούντα

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ν. Τσάκος: Βγάζει στο «σφυρί» το παλαιότερο VLCC της TEN

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: B. Bαλέντης: Γιατί οι αναλυτές αναβάθμισαν τη μετοχή της Pyxis Tankers

     



    ΣΧΟΛΙΑ