Ναυτιλία

Γ. Αλαφούζος: O δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος της Okeanis Eco Tankers ισχυροποιεί τη θέση του στην εταιρεία

  • Newsroom
Γιάννης Αλαφούζος

Γιάννης Αλαφούζος. Μέτοχος Kyklades Maritime


Στην αύξηση του ποσοστού που κατέχει στη ναυτιλιακή Okeanis Eco Tankers, συμφερόντων της οικογένειας Αλαφούζου, προχώρησε τo fund QVT Financial LP που αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο μέτοχο της εταιρείας.

Το fund, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, αγόρασε πάνω των 229.000 μετοχές της ναυτιλιακής στην τιμή των 55,03  κορώνων Νορβηγίας έκαστη και άλλες 22.100 μετοχές στην τιμή των 55,54 κορώνων.

Το ποσό που διέθεσε συνολικά ανήλθε στα 13,4 εκατ. κορώνες Νορβηγίας (1,4 εκατ. δολάρια), σύμφωνα με το tradewinds.

Ως εκ τούτου, η QVT κατέχει πλέον 2,4 εκατομμύρια μετοχές της Okeanis Eco Tankers, ποσοστό 7,44% του μετοχικού της κεφαλαίου.

Σημειώνεται ότι ο ιδρυτής και CEO της QVT, Dan Gold, είναι μέλος του ΔΣ της ναυτιλιακής. Είναι απόφοιτος του Χάρβαρντ και γνωστός επενδυτής του ναυτιλιακού κλάδου.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Οκτώβριο, η QVT Financial LP εξαγόρασε 400.000 μετοχές της, εισηγμένης στο χρηματιστήριο του Όσλο, εταιρείας στην τιμή των 97,25 εκατ. κορώνων Νορβηγίας έκαστη, καταβάλλοντας συνολικά 39 εκατ. κορώνες Νορβηγίας (4,28 εκατ. δολάρια) και αναδείχθηκε δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος της ναυτιλιακής με ποσοστό 6,45%.

Βασικός μέτοχος παραμένει η οικογένεια Αλαφούζου που κατέχει ποσοστό σχεδόν 57%.

Ολοκλήρωση του ναυπηγικού προγράμματος της Okeanis

Η ναυτιλιακή ανακοίνωσε ότι παρέλαβε σήμερα το suezmax Nissos Sifnos, το οποίο ναυλώθηκε αμέσως σε πετρελαϊκή εταιρεία για τρία χρόνια, με βάση προηγούμενη συμφωνία.

Το πλοίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries της Νοτίου Κορέας και με την παράδοση του ολοκληρώθηκε το ναυπηγικό πρόγραμμα της εταιρείας.

Λίγες ημέρες νωρίτερα, στις 15 Σεπτεμβρίου είχε παραλάβει και το Nissos Sikinos, το οποίο επίσης βρίσκεται σε τριετή ναύλωση.

Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 17 πλοία, εκ των οποίων τα τρία τάνκερ είναι aframax/LR2, τα έξι suezmax και τα οκτώ VLCC.

Σε πρόσφατο report της, η Okeanis Eco Tankers εκτίμησε ότι το 2021 θα είναι μία μέτρια χρονιά, ωστόσο το περιορισμένο βιβλίο παραγγελιών και η αναιμική ανάπτυξη του στόλου θα θέσουν τις βάσεις για την ισχυροποίηση της αγοράς των τάνκερ την περίοδο 2022-2023.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ