• Ναυτιλία

    Ευ. Πιστιόλης: Ενεργοποιήθηκε η οψιόν για ένα ακόμα νεότευκτο τάνκερ MR

    Ευάγγελος Πιστιόλης

    Ευάγγελος Πιστιόλης, εφοπλιστής Top Ships


    Την οψιόν για την παραγγελία ενός ακόμα τάνκερ MR χωρητικότητας 50.000 dwt από τα ναυπηγεία Hyundai Mipo της Νότιας Κορέας ενεργοποίησε ο εφοπλιστής Ευάγγελος Πιστιόλης, επεκτείνοντας τον στόλο των τάνκερ MR του στα 12.

    To 12o αυτό τάνκερ του Ευάγγελου Πιστιόλη ανήκει στη συμφερόντων του εταιρεία Central Shipping Group και αναμένεται να παραδοθεί τον Φεβρουάριο του 2019. Σημειώνεται ότι το πρώτο τάνκερ MR του εφοπλιστή στα ναυπηγεία Hyundai Mipo ανήκει στην επίσης συμφερόντων του εταιρεία Top Ships.

    Τα σταθερά, υψηλής τεχνολογίας πλοία έχουν καλό μέλλον, πιστεύω”, δήλωσε ο Ευάγγελος Πιστιόλης στο TradeWinds.

    Ο Έλληνας εφοπλιστής συνήθως προτιμούσε τα ναυπηγεία Hyundai-Vinashin στο Βιετνάμ, όπου έχουν παραγγελθεί τα άλλα δέκα τάνκερ του, όμως τα ναυπηγεία αυτά είναι πλέον ιδιαίτερα “φορτωμένα” με παραγγελίες εφοπλιστών, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να παραδώσουν νεότευκτα πλοία πριν από το 2021 – και ο Έλληνας εφοπλιστής δεν μπορούσε να περιμένει τόσο πολύ.

    Εν τω μεταξύ, πρόσφατα ο Ευάγγελος Πιστιόλης επέστρεψε στην αγορά των suezmaxes μετά από οκτώ ολόκληρα χρόνια, παραγγέλνοντας δύο πλοία (με οψιόν για άλλα δύο) στα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries, που θα παραδοθούν στα μέσα του 2019.

    Στα μέσα της δεκαετίας του 2000 ο Έλληνας εφοπλιστής ήταν ιδιαίτερα δραστήριος στην αγορά των suezmaxes, και στα τέλη του 2006 η Top Tankers (την οποία διαδέχθηκε η Top Ships) είχε 13 suezmaxes, καθώς και 11 τάνκερ προϊόντων.

    Ήταν ένας ωραίος στόλος τότε, και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι αντίστοιχο με πολύ υψηλότερες προδιαγραφές και ποιοτικά πλοία”, δήλωσε ο Ευάγγελος Πιστιόλης, επισημαίνοντας πως είναι η πρώτη φορά που αγοράζει νεότευκτα suezmaxes.

    Ευάγγελος Πιστιόλης, εφοπλιστής Top Ships
    Ευάγγελος Πιστιόλης, εφοπλιστής Top Ships
    Πιστιόλης
    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς πετρελαίου και χημικών προϊόντων Eco Fleet της Central Shipping Monaco είναι χωρητικότητας 39.208-dwt και κατασκευής του έτους 2015

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πώς ο Β. Μαρινάκης έβαλε πλώρη να κατακτήσει τη γερμανική ναυτιλιακή αγορά

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σ. Τσαντάνης: Σίδηρος και άνθρακας εκτοξεύουν τη ζήτηση των capesizes



    ΣΧΟΛΙΑ