• Ναυτιλία

    Euroseas: Ναυπηγεί δύο πλοία κοντέινερ

    Αριστείδης Πίττας, εφοπλιστής

    Αριστείδης Πίττας, εφοπλιστής


    Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas, του Αριστείδη Πίττα, έκλεισε συμφωνία με το Ναυπηγείο Hyundai Mipo της Νότιας Κορέας για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων οικολογικού σχεδιασμού και μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu.

    Τα δύο νέα πλοία, που θα κοστίσουν 85 εκατομμύρια δολάρια, θα πρέπει να παραδοθούν κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023 και το πρώτο τρίμηνο του 2024, αντίστοιχα. Η παραγγελία είναι συνέχεια της παραγγελίας της Euroseas που έκανε πέρυσι στην τιμή των 76 εκατομμυρίων δολαρίων με παράδοση το πρώτο εξάμηνο του 2023.

    Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas, για την παραγγελία των δύο νέων πλοίων, σχολίασε:

    «Τα τρέχοντα συμβόλαια, μαζί με την παραγγελία που δώσαμε τον Ιούνιο του 2021 για δύο παρόμοια πλοία, θα μας επιτρέψουν να χτίσουμε μια ισχυρή παρουσία στον τομέα των μεγάλων εμπορευματοκιβωτίων. Αυτή η παραγγελία υπογραμμίζει επίσης το επιθετικό μας σχέδιο για την ανανέωση του στόλου μας και την επέκταση του αποτυπώματός μας στον τομέα, ενώ τηρούμε τη δέσμευσή μας για περιβαλλοντικά βιώσιμες λειτουργίες. Με την ορατότητα των κερδών μας για το 2024, πιστεύουμε ότι η επένδυση σε νέα πλοία σύγχρονου οικολογικού σχεδιασμού ενισχύει την ταμειακή ροή που δημιουργείται από τον υπάρχοντα στόλο μας. Παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για την αγορά εμπορευματοκιβωτίων τα επόμενα χρόνια και πιστεύουμε ότι το πρόγραμμα νεότευκτων θα ενισχύσει περαιτέρω τις προοπτικές της εταιρείας μας προς όφελος των μετόχων μας».

    Η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία διαθέτει στόλο 16 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Σε πλήρη εξέλιξη, ο στόλος της Euroseas θα αυξηθεί σε 20 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με χωρητικότητα φορτίου περίπου 61.571 teu.

    Διαβάστε επίσης:

    Μπαράζ νέων ναυλώσεων από τους Έλληνες εφοπλιστές

    Ξεπέρασε τα 10 δισ. δολάρια η κεφαλαιοποίηση των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών

    Πόλυς Β. Χατζηωάννου: Όλα τα μυστικά για το ναυτιλιακό ομόλογο των 100 εκατ. ευρώ που βγαίνει στην ελληνική αγορά



    ΣΧΟΛΙΑ