• Ναυτιλία

    Ένα στα τέσσερα δεξαμενόπλοια διαχειρίζονται οι εταιρείες από την Αττική

    James Gundy, CEO Braemar - δεξαμενόπλοια

    James Gundy, CEO Braemar


    Οι ναυτιλιακές εταιρείες που είναι εγκατεστημένες στην Αττική, κυρίως στον Πειραιά και στην Αθήνα, διαχειρίζονται συνολικά 1.622 δεξαμενόπλοια, από τα οποία τα 1.412 η χωρητικότητά τους είναι μεγαλύτερη των 25.000 dwt.

    Με άλλα λόγια, ο στόλος δεξαμενόπλοιων του οποίου η διαχείριση πραγματοποιείται από την Αττική αντιστοιχεί στο 24,2% του παγκόσμιου στόλου.

    Το στοιχείο αυτό προκύπτει από την σύγκριση δεδομένων της ναυλομεσιτικής Braemar για τον παγκόσμιο στόλο δεξαμενόπλοιων και των δεδομένων των Ναυτικών Χρονικών, προερχόμενων από την Greek Shipping Publications, για τον στόλο των ναυτιλιακών εταιρειών που βρίσκονται στην Αττική.

    Αναλυτικότερα, στην πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar εστιάζει στον παγκόσμιο στόλο δεξαμενόπλοιων, χωρητικότητας τουλάχιστον 25.000 dwt. Στον παγκόσμιο στόλο υπάρχουν 5.842 δεξαμενόπλοια: 866 τύπου Handysize (15%), 1.838 τύπου MR (32%), 447 τύπου Panamax/LR1 (8%), 1.134 τύπου Aframax/LR2 (19%), 658 τύπου Suezmax (11%) και 899 τύπου VLCC (15%).

    Ειδικότερα, το 51% του στόλου tankers απαρτίζεται από MR και Aframax/LR2 tankers, γεγονός που καταδεικνύει τον πρωτεύοντα ρόλο που διαδραματίζουν οι δύο συγκεκριμένοι τύποι πλοίων. Το 32% των δεξαμενόπλοιων, δηλαδή σχεδόν ένα στα τρία, είναι τύπου MR, ενώ το 19% είναι τύπου Aframax/LR2.

    Από την επεξεργασία των στοιχείων: οι εταιρείες σε Πειραιά και Αθήνα διαχειρίζονται το 9% του παγκόσμιου στόλου Handysize tankers (80 πλοία), το 21% του παγκόσμιου στόλου MR tankers (391 πλοία), το 30% του παγκόσμιου στόλου Panamax/LR1 tankers (133 πλοία), το 27% του παγκόσμιου στόλου Aframax/LR2 tankers, το 42% του παγκόσμιου στόλου Suezmax tankers και το 25% του παγκόσμιου στόλου VLCC tankers.

    Διαβάστε επίσης:

    Celestyal: Προσέγγιση στην Κρήτη, αντί για το Άσντοντ του Ισραήλ

    Το κρουαζιερόπλοιο Costa Atlantica διεκδίκησε η SeaJets του Μάριου Ηλιόπουλου

    Σεμινάριο από τον Σύνδεσμο Ναυλομεσιτών



    ΣΧΟΛΙΑ