Βουτιά σημείωσαν τα τριμηνιαία κέρδη της ναυτιλιακής Dorian LPG συμφερόντων του εφοπλιστή Τζον Χατζηπατέρα, καθώς επηρεάστηκαν αρνητικά από τις γεωπολιτικές εντάσεις και τις παρατεταμένες περιόδους χαμηλών θερμοκρασιών στις ΗΠΑ.

Ωστόσο, παρά τις δυσμενείς συνθήκες στην αγορά και την αυξημένη αβεβαιότητα, ο κ. Χατζηπατέρας, παραμένει αισιόδοξος για τα θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς υγραερίου και τη μακροπρόθεσμη πορεία της επιχείρησης.

1

Η εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο ναυτιλιακή, που διαθέτει στόλο με 25 μεγάλα πλοία μεταφοράς υγραερίου (VLGC), εμφάνισε στο τρίμηνο που έληξε στο τέλος Μαρτίου 2025 καθαρά κέρδη 8,1 εκατ. δολαρίων έναντι 79,1 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024.

Τα έσοδα μειώθηκαν, αντίστοιχα, κατά 46,3% και ανήλθα στα 75,9 εκατ. δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025 έναντι 141,4 εκατ. δολαρίων στο τέλος Μαρτίου 2024. Μείωση που οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πτώση του ισοδύναμου χρονοναύλωσης (TCE) στα $35,324 του τρεις πρώτους μήνες του έτους, από $63,375 στο τέλος Μαρτίου του 2024.

Σημειώνεται ότι το τρίμηνο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2025 αποτελεί το τέταρτο τρίμηνο της οικονομικής χρήσης έτους 2025 της ναυτιλιακής.

Έτσι, κατά το σύνολο του οικονομικού έτους 31 Μαρτίου 2024 – 31 Μαρτίου 2025, τα έσοδα ανήλθαν στα 352,3 εκατ. δολάρια έναντι 560,7 εκατ. δολαρίων την προηγούμενη χρήση, ενώ τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 90,1 εκατ. δολάρια από 307,4 εκατ. δολάρια την οικονομική χρήση 2024.

Ο Τζον Χατζηπατέρας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, σχολίασε: «Σε ένα ασταθές γεωπολιτικό και οικονομικό περιβάλλον και με ένα βαρύ πρόγραμμα δεξαμενισμών, πετύχαμε καλά αποτελέσματα στο οικονομικό έτος 2025. Η κατανομή του κεφαλαίου μας επικεντρώνεται στις αποδόσεις προς τους μετόχους και στη διατήρηση της δυναμικής του ισολογισμού μας, γεγονός που μας επιτρέπει να επενδύουμε στους ανθρώπους μας και στην επιχείρησή μας, καθώς και στην ανανέωση και επέκταση του στόλου μας όταν προκύπτουν ευκαιρίες».

«Αν και το εμπόριο και άλλα σημαντικά ζητήματα που μπορεί να επηρεάσουν τη δραστηριότητά μας δεν έχουν ακόμα διευθετηθεί, έχω εμπιστοσύνη στα θεμελιώδη στοιχεία της αγοράς υγραερίου (LPG) και στην ετοιμότητα των ομάδων μας να ανταποκριθούν με εποικοδομητικό τρόπο.»

Διαβάστε επίσης: 

MSC (Τζιανλουίτζι Απόντε): Νέα επένδυση σε τερματικούς σταθμούς κοντέινερ και Logistics στην Ουκρανία

Αλ. Μεϊκόπουλος: Αναξιοκρατία και υποστελέχωση θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια στα λιμάνια της χώρας

Μελίνα Τραυλού: «Η ασφάλεια των θαλασσών αφορά όλους μας, παντού στον κόσμο»