Η Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου γνωστοποίησε τα οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο και την εξάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2025.

Τα οικονομικά αποτελέσματα για τις τρίμηνες και εξάμηνες περιόδους που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2025 αντικατοπτρίζουν την απόσχιση του τμήματος ξηρού χύδην φορτίου της Costamare (η οποία αποτελείται από τον ιδιόκτητο στόλο ξηρού χύδην φορτίου της Costamare και την πλατφόρμα λειτουργίας ξηρού χύδην φορτίου, Costamare Bulkers Inc. («CBI»)) σε μια ανεξάρτητη εισηγμένη στο χρηματιστήριο εταιρεία, η οποία ολοκληρώθηκε στις 6 Μαΐου 2025.

1

Τα καθαρά κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες διαθέσιμες σε κοινούς μετόχους κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025 ανέρχονται σε 99,6 εκατομμύρια δολάρια (0,83 δολάρια ανά μετοχή).

Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες διαθέσιμες σε κοινούς μετόχους κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025 είναι ύψους 92,5 εκατομμυρίων δολαρίων (0,77 δολάρια ανά μετοχή).

Την 1η Ιουλίου 2025, η εταιρεία ανακοίνωσε μέρισμα ύψους 0,115 δολαρίων ανά μετοχή για την κοινή μετοχή, το οποίο θα καταβληθεί στις 6 Αυγούστου 2025 στους κατόχους κοινών μετοχών που είναι εγγεγραμμένοι στις 21 Ιουλίου 2025.

Επίσης την 1η Ιουλίου 2025, η εταιρεία ανακοίνωσε μέρισμα ύψους 0,476563 δολαρίων ανά μετοχή για την Προνομιούχα Μετοχή Σειράς Β, 0,531250 δολαρίων ανά μετοχή για την Προνομιούχα Μετοχή Σειράς Γ και 0,546875 δολαρίων ανά μετοχή για την Προνομιούχα Μετοχή Σειράς Δ, τα οποία καταβλήθηκαν όλα στις 15 Ιουλίου 2025 στους κατόχους κοινών μετοχών που είναι εγγεγραμμένοι στις 14 Ιουλίου 2025.

Ο Γρηγόρης Ζήκος, Οικονομικός Διευθυντής της Costamare Inc., σχολίασε:

«Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του έτους, η εταιρεία κατέγραψε καθαρά κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ύψους περίπου 99 εκατομμυρίων δολαρίων.

Τον Μάιο, ολοκληρώσαμε με επιτυχία την απόσχιση της Costamare Bulkers Holdings Limited, η οποία περιλαμβάνει τον ιδιόκτητο στόλο ξηρού φορτίου χύδην της Costamare καθώς και την πλατφόρμα λειτουργίας της CBI εκείνη την εποχή.

Η Costamare Inc. παραμένει ο μοναδικός μέτοχος των 68 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καθώς και ο ελέγχων μέτοχος της Neptune Maritime Leasing.

Τον Ιούλιο, παραγγείλαμε τέσσερα νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από ένα κινεζικό ναυπηγείο, χωρητικότητας περίπου 3.100 TEU το καθένα. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του δεύτερου και του τέταρτου τριμήνου του 2027. Μετά την παράδοση θα ξεκινήσει μια 8ετής χρονοναύλωση με μια εταιρεία πρώτης κατηγορίας. Ταυτόχρονα, ναυλώσαμε δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 6.500 TEU για μια τριετή περίοδο και σε προθεσμιακή βάση ξεκινώντας από το πρώτο και το δεύτερο τρίμηνο του 2026. Οι παραπάνω συναλλαγές οδήγησαν σε αύξηση των συμβατικών εσόδων άνω των 310 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η απασχόληση του στόλου μας ανέρχεται σε 100% και 75% για το 2025 και το 2026, αντίστοιχα. Τα συνολικά συμβατικά έσοδα ανέρχονται σε 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια με υπολειπόμενη διάρκεια χρονοναύλωσης 3,2 ετών.

Οι ναύλοι ναύλωσης παραμένουν υγιείς σε όλους τους τομείς και η έλλειψη προσφοράς διατηρεί τους ναύλους σε υψηλά επίπεδα.

Τέλος, όσον αφορά την Neptune Maritime Leasing, την αναπτυσσόμενη πλατφόρμα leasing, 47 ναυτιλιακά περιουσιακά στοιχεία έχουν χρηματοδοτηθεί ή βρίσκονται σε καθεστώς δέσμευσης και οι συνολικές επενδύσεις και δεσμεύσεις «υπερβαίνουν τα 650 εκατομμύρια δολάρια».

Διαβάστε επίσης

Microsoft: Η Ρωσική FSB διεξάγει εκστρατεία κυβερνοκατασκοπείας με στόχο ξένες πρεσβείες στη Μόσχα

Τραμπ: Συμφωνία με το Μεξικό για παράταση 90 ημερών στην υπάρχουσα εμπορική συμφωνία

Moderna: Απολύει το 10% των υπαλλήλων της