Ναυτιλία

CM Lemos: Επεκτείνεται στα δεξαμενόπλοια LR2 με νέες παραγγελίες

  • Newsroom


Στην αγορά των LR2 τάνκερ επεκτείνεται μέσω νέων παραγγελιών η ναυτιλιακή CM Lemos, συμφερόντων της οικογένειας Λαιμού, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχώρησε σε συμφωνία με το ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας Hyundai Mipo Dockyard (HMD) για την κατασκευή τριών τάνκερ μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου χωρητικότητας 115,000 dwt, τα οποία θα παραλάβει μεταξύ 2024 και 2025.

Αν και οι δύο πλευρές δεν έχουν σχολιάσει το θέμα, οι ίδιες πηγές που επικαλείται το tradewinds, αναφέρουν ότι η εταιρεία του Μιχαήλ Κωνσταντίνου Λαιμού θα πληρώσει πάνω από 65 εκατ. δολάρια για κάθε ένα από τα πλοία.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η CM Lemos συνεργάζεται με το συγκεκριμένο ναυπηγείο, καθώς πριν από δύο χρόνια είναι παραγγείλει δύο suezmax crude carriers, χωρητικότητας 159,000 dwt και κόστους 61 εκατ. δολαρίων έκαστο. Πρόκειται για τα Atlantic και Pacific τα οποία παρέλαβε φέτος το Φεβρουάριο.

Την ίδια περίοδο, η ναυτιλιακή θέλοντας να εκμεταλλευτεί στην εκτίναξη της αξίας των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, προχώρησε στην πώληση δύο εκ των bulker του στόλου της.

Σύμφωνα με την Banchero Costa η Nereus Shipping, θυγατρική της CM Lemos, πούλησε τα supramaxes Doric και Ionic (χωρητικότητας 58.451 dwt και κατασκευής 2013), στη συνολική τιμή των 42 εκατ. δολαρίων.

 Σημειώνεται ότι ενδιαφέρον για τα τάνκερ LR2 έχουν δείξει και άλλοι Έλληνες εφοπλιστές.

Για παράδειγμα, η Thenamaris, συμφερόντων του Νικόλα Μαρτίνου, προχώρησε τον περασμένο μήνα σε συμφωνία για την κατασκευή δύο ίδιου τύπου δεξαμενόπλοιων.

Παράλληλα, η ναυτιλιακή Metrostar Management, συμφερόντων του εφοπλιστή Θεόδωρου Αγγελόπουλου, σύμφωνα με την Allied Shipbroking προχώρησε τον Απρίλιο σε συμφωνία με το ναυπηγείο Hyundai Vietnam Shipbuilding (HVS) για την κατασκευή έως τριών τάνκερ μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου, χωρητικότητας 115,000 dwt.

Το κόστος τους θα ανέλθει, κατά την ναυλομεσιτική, στα 62,5 εκατ. δολάρια έκαστο και η παράδοση τους προγραμματίζεται για το 2024.

Διαβάστε ακόμη:

Έλληνες εφοπλιστές: Αγόρασαν και πούλησαν 285 πλοία, αξίας 6,3 δισ.δολάρια!



ΣΧΟΛΙΑ