• Ναυτιλία

    Clarksons: Αυξημένος τζίρος και κέρδη, αισιοδοξία για το μέλλον

    Clarksons

    Από αριστερά: Ο διευθύνων σύμβουλος Andy Case και ο οικονομικός διευθυντής Jeff Woyda της Clarksons


    Βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα ανακοίνωσε για το πρώτο εξάμηνο του 2019 η Clarksons, αψηφώντας την επιβράδυνση στην αγορά του ξηρού φορτίου και τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας.

    Η Clarksons ανακοίνωσε κέρδη προ φόρων ύψους 20,1 εκατ, λιρών για το πρώτο εξάμηνο του έτους, έναντι κερδών 19,2 εκατ. λιρών κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2018. Ο τζίρος της εταιρείας ανέβηκε στα 130,1 εκατ. λίρες, από 111,5 εκατ. λίρες που ήταν στο α’ εξάμηνο 2018.

    «Η Clarksons παρουσίασε μία ισχυρή επίδοση στο πρώτο εξάμηνο του 2019, με τον τζίρο 10% πάνω και τα κέρδη 5% πάνω συγκριτικά με το πρώτο μισό του 2018, παρά την περιορισμένη όρεξη των επενδυτών που επιβάρυνε τις χρηματοπιστωτικές αγορές», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Andi Case.

    «Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, οι δραστηριότητές μας έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα στο δεύτερο εξάμηνο και αναμένουμε ότι η επικείμενη εισαγωγή των κανονισμών του Διεθνούς Οργανισμού Ναυτιλίας για το 2020 θα προκαλέσουν αναστάτωση στην αγορά, υποστηρίζοντας υψηλότερες τιμές μεταφορών, καθώς θα επηρεαστεί η προσφορά διαθέσιμων πλοίων. Αυτό, και η ευρύτερη αναδιάρθρωση της δυναμικής της προσφοράς και της ζήτησης, σημαίνει ότι παραμένουμε αισιόδοξοι για τις προοπτικές της Clarksons και των ναυτιλιακών αγορών, τόσο τους επόμενους μήνες όσο και μακροπρόθεσμα», πρόσθεσε ο Case.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Clarksons δήλωσε αισιόδοξος για τις προοπτικές των ναυτιλιακών αγορών, με τον δείκτη ClarkSea Index να υποδεικνύει μία βελτίωση των θεμελιωδών μεγεθών της αγοράς, καθώς ενισχύθηκε κατά 8% σε ετήσια βάση στο α’ εξάμηνο του έτους.

    Αν και οι ναυλομεσιτικές δραστηριότητες της Clarksons κινήθηκαν ανοδικά, οι χρηματοοικονομικές της δραστηριότητες συρρικνώθηκαν, με τον τζίρο τους να πέφτει στα 16,1 εκατ. λίρες, από 22,7 εκατ. λίρες κατά το α’ εξάμηνο 2018. Ο Case απέδωσε την εξέλιξη αυτή στο κακό επενδυτικό κλίμα, λόγω μακροοικονομικών ανησυχιών, ενώ επεσήμανε πως δεν υπήρξαν νέες εισαγωγές ναυτιλιακών εταιρειών σε ΗΠΑ και Νορβηγία κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους.

    «Αν και το κλίμα στην αγορά παραμένει εύθραυστο, ο χρηματοοικονομικός μας τομέας έχει ένα ισχυρό απόθεμα συναλλαγών έτοιμων να πραγματοποιηθούν καθώς οι συνθήκες στην αγορά αρχίζουν να βελτιώνονται», τόνισε ο Case.



    ΣΧΟΛΙΑ