• Ναυτιλία

    Χρ. Οικονόμου: Νέα κίνηση της TMS Cardiff στην αγορά LNG

    Χρήστος Οικονόμου, εφοπλιστής


    Στην ενίσχυση του στόλου της ναυτιλιακής TMS Cardiff με ένα ακόμη πλοίο μεταφοράς LNG προχωρά, σύμφωνα με πληροφορίες, o εφοπλιστής Χρήστος Οικονόμου.

    Στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking αναφέρει ότι η εταιρεία προχώρησε σε συμφωνία με το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries για την κατασκευή πλοίου χωρητικότητας 174,000 cbm. Η τιμή του νεότευκτου εκτιμάται στα 188,8 εκατ. δολάρια και θα παραδοθεί στη ναυτιλιακή το 2021.

    Με νέες παραγγελίες 11 πλοίων μεταφοράς LNG μέσα σε 12 μήνες, από το Δεκέμβριο 2017 μέχρι το τέλος της προηγούμενης χρονιάς, η TMS Cardiff Gas, αναδείχθηκε πρωταγωνίστρια το 2018, στο συγκεκριμένο ναυτιλιακό κλάδο.

    Σε συνέντευξη του στις αρχές του 2019, ο επικεφαλής της εταιρείας, Χρήστος Οικονόμου, είχε επισημάνει ότι προχώρησε στις παραγγελίες εκμεταλλευόμενος τις πολύ χαμηλές τιμές των νεότευκτων στα τέλη Δεκεμβρίου 2017, ενώ αποκάλυψε ότι δεν είχε κλείσει εξαρχής συμφωνίες για όλα τα νεότευκτα του.

    Για το τρέχον έτος, ο γνωστός πλοιοκτήτης τόνισε ότι δεν επρόκειτο να συνεχίσει με τους ίδιους ρυθμούς την ανάπτυξη της εταιρείας του και ότι το 2019 θα ήταν μίας χρονιά οργανικής ανάπτυξης.

    Λαμβάνοντας υπόψη τη δήλωση του ότι δεν θα προχωρήσει σε νέες παραγγελίες κερδοσκοπικού χαρακτήρα αλλά μόνο σε κινήσεις που θα βασίζονται στις ανάγκες των πελατών της TMS Cardiff, ναυλομεσίτες αναφέρουν ότι είναι πιθανό η νέα κίνηση να οφείλεται σε κάποια συμφωνίας ναύλωσης που έχει κλείσει.

    Προς το παρόν η εταιρεία δεν έχει επιβεβαιώσει τη νέα παραγγελία.

    Σημειώνεται ότι η ναυτιλιακή διαθέτει 16 πλοία ενώ έχει κλείσει σημαντικά, πολυετή συμβόλαια ναύλωσης με μεγάλες εταιρείες του ενεργειακού κλάδου, όπως η η Total και η Shell, αλλά και η αμερικανική Cheniere Energy.

    Τον περασμένο Μάρτιο υπέγραψε με τον ενεργειακό κολοσσό Vitol συμφωνία ναύλωσης δεκαετούς διάρκειας για το χωρητικότητας 174,000 cbm πλοίο μεταφοράς LNG, με πρόωση XDF, το οποίο βρίσκεται υπό κατασκευή στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries (HHI). Με τη συγκεκριμένη κίνηση, η ναυτιλιακή εξασφάλισε τη ναύλωση των 10 από τα 11 πλοία X Carrier Series.

    Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες κατά τις τελευταίες εβδομάδες η εταιρεία ναύλωσε και το τελευταίο νεότευκτο της, το 11ο, στην Total για τρία χρόνια και με προοπτική περαιτέρω επέκτασης της χρονικής περιόδου.

     

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ