Ναυτιλία

Χατζηπατέρας (Dorian LPG): Εκτίναξη κερδών και συμφωνία ναύλωσης για τρία νεότευκτα

Γιάννης Χατζηπατέρας, εφοπλιστής


H ναυτιλιακή Dorian LPGσυμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Χατζηπατέρα προχώρησε σε συμφωνία για τη ναύλωση τριών νεότευκτων panamax LPG και εμφάνισε σημαντική αύξηση κερδών στο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών.

Η συμφωνία για τα τρία LPG carriers, διπλού καυσίμου, θα έχει διάρκεια επτά έτη και περιλαμβάνει option για την εξαγορά τους. Η παράδοση τους αναμένεται το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2023, ωστόσο, η εταιρεία δεν αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για τα πλοία.

Στο μεταξύ, η Dorian LPG αποκόμισε κέρδη 3,5 εκατ. δολαρίων από την πώληση του παλαιότερου πλοίου του στόλου της, Captain Markos NL, χωρητικότητας 82,000 cbm και κατασκευής 2006, στην τιμή των 43,4 εκατ. δολαρίων.

Παράλληλα, ενημέρωσε ότι θα εξασκήσει την option επαναγοράς του Captain Nicholas ML (κατασκευής 2008), το οποίο είχε χρηματοδοτήσει μέσω συμφωνίας sale and leaseback.

Τα αποτελέσματα

Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας στο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, ανήλθαν σε 14,1 εκατ. δολάρια έναντι 0,5 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.

Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 9,9 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών 3,4 εκατ. δολαρίων το περυσινό τρίτο τρίμηνο.

Η ναυτιλιακή παρουσίασε στο τρίτο τρίμηνο του έτους έσοδα 63,1 εκατ. δολαρίων, αυξημένα κατά 8,4 εκατ. δολάρια ή ποσοστό 15,3% σε σχέση την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, γεγονός που οφείλεται στην αύξηση του μέσου ισοδύναμου χρονοναύλωσης.

Παράλληλα, η εταιρεία μείωσε τα συνολικά έξοδα της σε 48,01 εκατ. δολάρια το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2021 από 49,92 εκατ. δολάρια την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2021.

Ο πρόεδρος και CEO της Dorian LPG, Γιάννης Χατζηπατέρας δήλωσε: “Η εμπορική μας ομάδα πέτυχε καλά αποτελέσματα σε μία ικανοποιητική αλλά ασταθή spot αγορά κατά το περασμένο τρίμηνο. Επίσης, οι ομάδες διαχείρισης των πλοίων μας είναι κοντά στο ολοκλήρωση του κύκλου επιθεώρησης για τα δεκαεννέα πλοία που παραλάβαμε μεταξύ 2014 και 2016. Η κατάσταση των πληρωμάτων μας συνεχίζει να βελτιώνεται, αν και εξακολουθούν να υπάρχουν λιμάνια με προβλήματα, όπου οι αλλαγές πληρώματος είναι δύσκολες ή εντελώς απαγορευμένες”.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



ΣΧΟΛΙΑ