• Ναυτιλία

    Χάρης Βαφειάς (Imperial Petroleum): Η αξία του στόλου μας ανέρχεται σε 225 εκατ. δολάρια, έχουμε 100 εκατ. δολ. μετρητά και μηδενικό χρέος!

    Ο εφοπλιστής, Χάρης Βαφειάς

    Χάρης Βαφειάς, εφοπλιστής


    «Εντός των πρώτων έξι μηνών του 2023 η εταιρεία μας κατάφερε να δημιουργήσει προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα 62,6 εκατομμυρίων δολαρίων που αντιστοιχεί σε κέρδη ανά μετοχή 3,79 δολαρίων που είναι πολύ πάνω από την τρέχουσα τιμή της μετοχής μας», τονίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Imperial Petroleum, Χάρης Βαφειάς, περιγράφοντας συνοπτικά τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας.

    Και συνεχίζει λέγοντας ότι «Σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022 η αύξηση των καθαρών εσόδων μας ήταν της τάξης του 20.500%. Οι δυνατές μας επιδόσεις είναι αδιαμφισβήτητες, αλλά το ίδιο και το γεγονός ότι είμαστε σημαντικά υποτιμημένοι.

    Έχουμε έναν στόλο αξίας περίπου 225 εκατομμυρίων δολαρίων, μηδενικό χρέος και περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά.

    Οι προοπτικές για την αγορά δεξαμενόπλοιων παραμένουν ευνοϊκές, ενώ ενδέχεται να υπάρξουν ευκαιρίες στον τομέα ξηρού χύδην φορτίου καθώς οι αξίες των πλοίων ξηρού φορτίου πέφτουν.

    Θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε αυτή την ευνοϊκή δυναμική δημιουργώντας ισχυρά αποτελέσματα ενώ παράλληλα αναπτύσσουμε περαιτέρω την εταιρεία μας».

    Αναλυτικότερα, τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας έχουν ως ακολούθως:

    – Λειτουργική αξιοποίηση του στόλου κατά 75,4% το 2ο τρίμηνο του 23ου με 28 ημέρες τεχνικής εκμίσθωσης και 129 ημέρες επαναμίσθωσης.

    – Το 68,5% των ημερολογιακών ημερών του στόλου που ισοδυναμούν με 734 ημέρες το 2ο τρίμηνο του 23ου ήταν σε δραστηριότητα.

    – Έσοδα 59 εκατομμυρίων δολαρίων το 2ο τρίμηνο του 23ου, δηλαδή, αυξήθηκαν κατά 47,7 εκατομμύρια δολάρια ή 422,1% από το δεύτερο τρίμηνο του 22ου.

    – Καθαρά έσοδα 16,8 εκατομμυρίων δολαρίων το 2ο τρίμηνο 23 και αυξήθηκαν κατά 16,7 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο 22′.

    – Προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα ύψους 26,6 εκατομμυρίων δολαρίων το 2ο τρίμηνο του 23ου έτους, αυξημένο κατά 26,5 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το 2ο τρίμηνο του 22ου ή 26.500%.

    – Προσαρμοσμένο EBITDA ύψους 30,8 εκατομμυρίων δολαρίων το 2ο τρίμηνο του 23ου, αυξημένο κατά 27,8 εκατομμύρια δολάρια ή 926,7% από το δεύτερο τρίμηνο του 22ου.

    – Μετρητά και ισοδύναμα μετρητών, συμπεριλαμβανομένων προθεσμιακών καταθέσεων ύψους 98,6 εκατομμυρίων δολαρίων στις 30 Ιουνίου 2023, που είναι ένα ισχυρό υπόλοιπο μετρητών, παρά τη χρησιμοποίηση εντός του 2ου τριμήνου του 23ου ποσού 45,9 εκατομμυρίων δολαρίων για την αποπληρωμή όλων των εκκρεμών δανείων.

    – Στις 30 Ιουνίου 2023 η Imperial Petroleum έχει μηδενικό χρέος στον ισολογισμό της.

    – Το 1ο εξάμηνο του 2023 η εταιρεία δημιούργησε Καθαρό Εισόδημα 52,6 εκατομμυρίων δολαρίων που αντιστοιχεί σε βασικό EPS 3,17 δολάρι.

    – Το 1ο εξάμηνο του 2023 η εταιρεία δημιούργησε Προσαρμοσμένο Καθαρό Εισόδημα 62,6 εκατομμυρίων δολαρίων που αντιστοιχεί σε Προσαρμοσμένο βασικό EPS1 ύψους 3,79 δολαρίων.

    – Αποσύνδεση δύο από τις τέσσερις εταιρείες μεταφοράς ξηρού όγκου Handysize σε μια ξεχωριστή οντότητα που είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο που ονομάζεται C3is Inc. στις 21 Ιουνίου 2023.

    – Η Imperial Petroleum διατηρεί συμμετοχή στην C3is Inc. μέσω της ιδιοκτησίας 600.000 Μετατρέψιμων Προνομιούχων Μετοχών της Σειρά Α της C3is Inc.

    – Τον Ιούλιο του 2023, η εταιρεία πούλησε το δεξαμενόπλοιο Aframax στην C3is Inc. για αντίτιμο 43 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Αποτελέσματα εξαμήνου 2023

    Τα έσοδα της εταιρείας για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 ανήλθαν σε 124,5 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 108,0 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 654,5%, σε σύγκριση με έσοδα 16,5 εκατομμυρίων δολαρίων για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2022, κυρίως λόγω της αύξησης του αριθμού των πλοίων και των βελτιωμένων συνθηκών της αγοράς με αποτέλεσμα την επίτευξη υψηλότερων ναύλων, ιδίως στην αγορά των δεξαμενόπλοιων spot.

    Διαβάστε επίσης:

    Επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στο Λιμεναρχείο Σαρωνικού

    XRTC: Η γήρανση του στόλου και ο κίνδυνος χρεοκοπίας των εταιρειών είναι οι αδύναμοι κρίκοι της ελληνικής ακτοπλοΐας

    Attica Group: Στο 94,63% το ποσοστό της STRIX Holdings



    ΣΧΟΛΙΑ