ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιώργος Κουμπενάς: Φέτος θα αυξηθεί κατά 10% η κρουαζιέρα στην Ελλάδα – Αυξήθηκαν και οι επιβάτες κατά 10% της Celestyal
Η Celestyal, η βραβευμένη και αναγνωρισμένη ως η νούμερο ένα επιλογή κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά και την Ανατολική Μεσόγειο, συνεχίζει να επενδύει και να διευρύνει την ομάδα ανώτερων στελεχών της, διορίζοντας την Anna Gregori στη νέα θέση της Αντιπροέδρου Brand & Customer Journey.
Η Anna Gregori διαθέτει πλούσια εμπειρία, η οποία συμβάλλει στο ρόλο της, αφού προηγουμένως είχε ηγηθεί των ομάδων εμπορικού μετασχηματισμού και marketing της Virgin Atlantic Airways παγκοσμίως.
Ο κος Lee Haslett, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Celestyal, σχολίασε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που καλωσορίζω την Άννα στη Celestyal και είμαι βέβαιος ότι η τεράστια εμπειρία, η εξειδίκευσή της και η δημιουργικότητά της θα αποδειχθούν ανεκτίμητες, συμβάλλοντας στην οικοδόμηση μιας ενιαίας στρατηγικής και μιας καλύτερης εμπειρίας με το brand, καθώς οδεύουμε προς το πολυαναμενόμενο λανσάρισμα του Celestyal Journey.»
Διαβάστε επίσης:
Σοφία Εφραίμογλου: Πρωτοβουλίες διεθνούς δικτύωσης των γυναικών επιχειρηματιών
AstraZeneca: $400 εκατ. στην αναδάσωση και τη βιοποικιλότητα
Αεροδρόμια: «Καμπανάκι» για ένα ακόμα καλοκαίρι – Αυξημένη η τουριστική κίνηση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ρύθμιση δανείου και ευθύνη του εγγυητή: Πότε η τράπεζα μπορεί να στραφεί εναντίον του για ολόκληρο το χρέος
- Forbes 2025: Οι σταρ που συνεχίζουν να βγάζουν εκατομμύρια μετά θάνατον
- Nobu Matsuhisa-Ρόμπερτ ντε Νίρο: Από ένα πιάτο μπακαλιάρου στην αυτοκρατορία των 900 εκατ. δολαρίων
- Χρίστος Δήμας στο mononews: Αυτά τα έργα θα αποσυμφορήσουν την Αττική – Τι θα γίνει με τον ΒΟΑΚ