ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Capital Maritime, συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη, προσέθεσε στο βιβλίο των παραγγελιών της, άλλα δύο πλοία χωρητικότητας 8.800 teu στη Νότια Κορέα, αυξάνοντας τα υπό κατασκευή πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε 20 πλοία, συνολικής αξίας σχεδόν 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με ναυλομεσίτες η συμφωνία έκλεισε με το ναυπηγείο HD Hyundai Samho, με τιμή περίπου 140 εκατομμυρίων δολαρίων.
Τα πλοία, προβλέπεται να παραδοθούν το πρώτο τρίμηνο του 2028. Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα Απρίλιο, η Capital έδωσε παραγγελία για μια σειρά 18 πλοίων μεταφοράς κοντέινερ που θα ναυπηγηθούν στα ναυπηγεία της HD Hyundai, σε μια συμφωνία αξίας περίπου 1,26 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το ναυπηγείο HD Mipo πρόκειται να κατασκευάσει έξι πλοία μεταφοράς εμπορευμάτων χωρητικότητας 1.800 teu με σύστημα καθαρισμού νερού, στα 45 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, και οκτώ πλοία χωρητικότητας 2.800 teu, αξίας 55 εκατομμυρίων δολαρίων ανά πλοίο, με αναμενόμενες παραδόσεις το 2027 και το 2028.
Το ναυπηγείο Samho στο Ουλσάν είχε αρχικά προοριστεί για τέσσερα νεότευκτα πλοία χωρητικότητας 8.800 teu με δυνατότητα προαίρεσης για δύο ακόμη πλοία.
Διαβάστε επίσης
CLIA: Η κρουαζιέρα εισφέρει στην ελληνική οικονομία με 2 δισ. ευρώ
Τσικαλάκης: Τα αιτήματα της ΠΝΟ από την διήμερη απεργία που αρχίζει αύριο στα πλοία της Αδριατικής
Η Velos Shipping του Πασχάλη Διαμαντίδη αναζητά Έλληνες ναυτικούς
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πού είναι πέντε χρόνια μετά την έξοδο από το Χρηματιστήριο η Στ. Κανάκης
- Κόκκινη κάρτα από τον δήμο στην ισπανική επένδυση 300 κλινών στη Τζια
- Κρίσεις πανικού: Πώς εκδηλώνονται, ο κρυφός κίνδυνος – Εξηγεί ο αν. καθ. Ψυχιατρικής Β. Μασδράκης
- Μαρίνα Εφραίμογλου: Πώς η επένδυσή της στον Μυστρά φέρνει την Ελλάδα στο επίκεντρο του παγκόσμιου wellness
