ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Globus Maritime συμφερόντων του Αθανάσιου Φειδάκη συνεχίζει την ανανέωση του στόλου της με την παραγγελία δύο ακόμη πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, αυξάνοντας τα υπό κατασκευή πλοία της σε πέντε.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι προχώρησε στην παραγγελία δύο bulkers υψηλής απόδοσης καυσίμων, χωρητικότητας 64,000 dwt έκαστο, τα οποία θα κατασκευαστούν σε γνωστό ιαπωνικό ναυπηγείο.
Η παράδοσης τους ορίστηκε για το το δεύτερο εξάμηνο του 2026.
Το κόστος τους θα κυμανθεί στα 75,5 εκατ. δολάρια και η επένδυση θα χρηματοδοτηθεί μέσω δανεισμού και ιδίων κεφαλαίων.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Globus, Αθανάσιος Φειδάκης, για την νέα παραγγελία, σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την παραγγελία του τέταρτου και πέμπτου ultramax νέας κατασκευής σε ένα αξιόπιστο ναυπηγείο. Παραμένουμε συνεπείς στη δέσμευσή μας για ανανέωση του στόλου μας με σύγχρονα και οικονομικά στην κατανάλωση καυσίμου, πλοία. Οι προσπάθειές μας για την ενίσχυση της αξίας των μετόχων και την ανάπτυξη του στόλου μας παραμένουν σταθερές».
Η Globus διαθέτει στόλο με οκτώ φορτηγά πλοία που μεταφέρουν σίδηρομεταλλεύματα, άνθρακα, σιτηρά, προϊόντα χάλυβα, τσιμέντο, αλουμίνα και άλλα ξηρά χύδην φορτία διεθνώς.
Η μεταφορική τους ικανότητα ανέρχεται σε 567,467 dwt και η μέση ηλικία του στόλου στις 30 Ιουνίου 2023, ήταν στα 11,2 έτη.
Προ ημερών, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε ότι έκλεισε συμφωνία για την πώληση των πλοίων Sky Globe, κατασκευής 2009 έναντι 10,7 εκατ. δολαρίων και Star Globe, κατασκευής 2010, έναντι 11,2 εκατ. δολαρίων.
Τα bulkers αναμένεται να παραδοθούν στους νέους ιδιοκτήτες εντός του Σεπτεμβρίου.
Διαβάστε ακόμη:
Alphaliner: Ανακατατάξεις στις εταιρείες μεταφοράς κοντέινερ και μέτρια κερδοφορία
Strix Holdings: Στο 96,55% των μετοχών στην Attica Group
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη