ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
 
                        Στις 4 Νοεμβρίου ο διαγωνισμός για τις άγονες θαλάσσιες γραμμές – Στα 667,9 εκατ. ευρώ η συνολική δαπάνη
Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ενέκρινε την διενέργεια δύο διαγωνισμών για την κάλυψη αγόνων γραμμών στις Κυκλάδες.
Ειδικότερα, το ΣΑΣ, με απόφαση του γνωμοδότησε θετικά για την πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής:
– Σύρος, Τήνος, Άνδρος, Κάρυστος ή Μαρμάρι με επιστροφή.
– Σύρος, Κύθνος, Κέα, Λαύριο και επιστροφή.
– Σύρος, Πάρος, Νάξος, Δονούσα, Αιγιάλη, Κατάπολα, Κουφονήσι,Σχοινούσα, Ηρακλειά, Νάξος, Πάρο,ς Σύρος.
– Σύρος, Πάρος, Νάξος, Φολέγανδρος, Σίκινος, Ίος, Θηρασιά, Θήρα, Ανάφη και επιστροφή.
Το πλοίο πρέπει να έχει μεταφορική ικανότητα τον χειμώνα 200 επιβατών και χωρητικότητα οχημάτων 400 τ.μ. επί των οποίων τα 200 τ.μ. για φόρτωση οχημάτων και να έχει ολικό μήκος 60 μέτρων.
Επίσης, ενέκρινε την διενέργεια επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού προς εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών και σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας έως 31 Οκτωβρίου 2022 για τις γραμμές Οινούσες – Χίου και επιστροφή, Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας – Δάφνη και επιστροφή και για τη γραμμή Αγία Κυριακή – Νήσος Τρίκερι – Βόλος.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΔΥΠΑ: «Ημέρα Καριέρας» στα Ιωάννινα
- Netflix: Στο τραπέζι πρόταση εξαγοράς των στούντιο και του streaming της Warner Bros Discovery
- ΙΝΣΕΤΕ: Ανοδική τάση στη βραχυχρόνια μίσθωση – Αλλεπάλληλα ρεκόρ και ιστορικά υψηλά στην προσφορά καταλυμάτων το 2025
- Buy, Hold or Sell: Άμεση ανάλυση για Alpha Bank, EXAE, QUEST, Profile
 
                             
                         
                         
                         
                         
 
                
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        