• Ναυτιλία

    Α. Φράγκου: Αυτό είναι το kamsarmax που αγόρασε η Navios Partners

    Φράγκου Navios ναυτιλία

    Αγγελική Φράγκου, επικεφαλής Navios Group (Φωτογραφία: TradeWinds)


    Ένα πλοίο της μαλαισιανής εταιρείας Pacific Carriers είναι τελικά το kamsarmax του οποίου την απόκτηση ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα η Navios Partners, συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου.

    Πρόκειται για το χωρητικότητας 87.000 dwt πλοίο Alam Penting (κατασκευής 2005), το οποίο πωλήθηκε έναντι 13,5 εκατ. δολαρίων στην Navios Partners, σύμφωνα με Ευρωπαίους ναυλομεσίτες που επικαλείται το TradeWinds.

    Αξιοσημείωτο είναι ότι το αδελφό πλοίο του Alam Penting, το Alam Pesona (κατασκευής 2005), είχε πωληθεί τον Απρίλιο του 2016 σε άλλη ελληνική εταιρεία, την Navitas, έναντι μόλις 6,9 εκατ. δολαρίων, γεγονός ενδεικτικό του πόσο έχουν ανέβει οι τιμές των πλοίων kamsarmax τα τελευταία δύο χρόνια.

    Η χρηματοδότηση της εξαγοράς του πλοίου θα γίνει με τη χρήση ρευστού, καθώς και με τραπεζικό δανεισμό, με όρους παρόμοιους με αυτούς των τρεχουσών δανειακών συμφωνιών της εταιρείας. Με τα σημερινά δεδομένα, και εφόσον τα λειτουργικά κόστη παραμείνουν σταθερά και διασφαλιστεί η αδιάκοπη απασχόλησή του, το πλοίο αναμένεται να δημιουργήσει EBITDA της τάξεως των 3,2 εκατ. δολαρίων ετησίως.

    Η εταιρεία ανακοίνωσε εξάλλου τη διανομή μερίσματος για φέτος ύψους 2 σεντς του δολαρίου ανά τρίμηνο (8 σεντς του δολαρίου στο έτος) ανά κοινή μετοχή της, με την πρώτη πληρωμή να γίνεται στις 14 Μαΐου. Η Navios Partners υπολογίζει ότι οι καταβολές μερισμάτων θα κινηθούν στα 3,4 εκατ. δολάρια ανά τρίμηνο, και στα 13,7 εκατ. δολάρια ετησίως.

    Σε σχετικές δηλώσεις της, η Αγγελική Φράγκου εξέφρασε την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι για άλλη μία χρονιά η Navios Partners είναι σε θέση να διανείμει μέρισμα και τόνισε πως η εταιρεία έχει εγκαθιδρύσει μία μοναδική πλατφόρμα στον τομέα του ξηρού φορτίου, με δυνατότητα δημιουργίας σημαντικών κεφαλαιακών ροών.

    Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιήσαμε τις κεφαλαιακές μας ροές για να ενισχύσουμε τον ισολογισμό μας και να ανανεώσουμε και να επεκτείνουμε τον στόλο μας του ξηρού φορτίου. Πράγματι, από το 2016 αυξήσαμε τον στόλο μας του ξηρού φορτίου κατά 37% και μειώσαμε τη μέση ηλικία του κατά 12%”, επεσήμανε η ίδια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Έλληνας εφοπλιστής πίσω από την εξαγορά πλοίου της Noble Group

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Τσάκος: Η ΤΕΝ έφτασε στα 65 πλοία και συνεχίζει… Ο επόμενος στόχος

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Η Εθνική Τράπεζα ετοιμάζεται να βγάλει στο σφυρί παροπλισμένο τάνκερ που είχε ναυλώσει η NewLead



    ΣΧΟΛΙΑ