Business

Σαράντης: Ολοκληρώθηκε η απόκτηση του σήματος της LUKSJA

  • NewsRoom
Σαράντης όμιλος

Γρηγόρης Σαράντης, πρόεδρος ομίλου Σαράντη


Την εξαγορά του σήματος των προϊόντων προσωπικής φροντίδας LUKSJA που διαθέτουν σημαντική παρουσία στην πολωνική αγορά ανακοίνωσε η Σαράντης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Σαράντης:  

Ο Όμιλος Σαράντη ολοκλήρωσε την εξαγορά των προϊόντων LUKSJA που διαθέτουν σημαντική παρουσία στην Πολωνική αγορά προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Πιο συγκεκριμένα, ο Όμιλος Σαράντη υπέγραψε συμφωνία για την απόκτηση του σήματος LUKSJA που ανήκε μέχρι τώρα στην εταιρεία PZ Cussons Plc.

Η εξαγορά τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Τα προϊόντα LUKSJA είναι ευρέως γνωστά και βραβευμένα, ενώ διαθέτουν 30 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην Πολωνία στην κατηγορία bath & shower, κατέχοντας ηγετική θέση στις υποκατηγορίες σαπουνιού (bar & liquid) και αφρόλουτρου. Τα προϊόντα LUKSJA είναι ιδιαιτέρως αναγνωρισμένα στην αγορά για την υψηλή τους ποιότητα, τα μοναδικά αρώματα, καθώς και την συνεχή ροή νέων προϊοντικών λανσαρισμάτων τα οποία ανταποκρίνονται στις τάσεις και ανάγκες των καταναλωτών.

Οι πωλήσεις των προϊόντων LUKSJA κατά το 2018 ανήλθαν 16 εκ. ευρώ. Το τίμημα της εξαγοράς διαμορφώθηκε σε 9.222 εκ. GBP και χρηματοδοτήθηκε από τα διαθέσιμα του Ομίλου. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο Όμιλος Σαράντη θα καταστεί ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος σημάτων της PZ Cussonsπου σήμερα διανέμονται στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων MorningFresh, Carex, OriginalSourceκ.α. Οι εκτιμώμενες πωλήσεις από την δραστηριότητα αυτή ανέρχονται σε περίπου 6 εκ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι για την ανάληψη της αντιπροσωπείας ο Όμιλος δεν χρειάστηκε να καταβάλει κάποια δαπάνη.Η εξαγορά αυτή, πλήρως ευθυγραμμισμένη με την στρατηγική του Ομίλου, ταιριάζει απόλυτα με το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό του, ισχυροποιεί την θέση του ως ηγετική εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων και υποστηρίζει περαιτέρω την γεωγραφική του παρουσία στην αγορά που δραστηριοποιείται.

Επιπρόσθετα,το LUKSJA προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης μέσω επέκτασης σε γειτονικές υποκατηγορίες στην αγορά της προσωπικής περιποίησης.