• Business

    Richemont: Βουτιά 6% για τη μετοχή –Υποχωρούν οι πωλήσεις στον κλάδο πολυτέλειας

    • NewsRoom
    Richemont: Νέα κίνηση στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου - Τι σχεδιάζει για την Yoox Net-A-Porter

    Ο πρόεδρος της Richemont, Johann Rupert


    Παρά την αύξηση στις πωλήσεις κατά 6%, η Richemont δεν κατάφερε να ξεπεράσει τις προβλέψεις των αναλυτών, οι οποίοι ανέμεναν κέρδη 2,17 δισ. ευρώ.

    Η εταιρεία για το εξάμηνο που έληξε στο τέλος Σεπτεμβρίου κατέγραψε κέρδη 1,51 δισ. ευρώ  και πωλήσεις στα 10,22 δισ. δολάρια.

    Πλήγμα στις ευρωπαϊκές εταιρείες πολυτελείας

    Η Richemont προειδοποίησε κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων ότι οι απειλές για την οικονομία σε συνδυασμό με τις γεωπολιτικές εντάσεις επιβαρύνουν τις καταναλωτικές δαπάνες, με τη μετοχή της να καταγράφει απώλειες 6%.

    Η εικόνα στον κλάδο πολυτελείας έχει πληγεί τους τελευταίους μήνες,  με τις ευρωπαϊκές εταιρείες να σημειώνουν σημαντική υποχώρηση της ανάπτυξης τους, μεταξύ αυτών και η μέχρι πρότινος «ακριβότερη» σε χρηματιστηριακή αξία εταιρεία στην Ευρώπη, η LVMH.

    Ο πρόεδρος της Richemont, Johann Rupert, δήλωσε ότι ο πληθωρισμός, η επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης και οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι επιβαρύνουν το κλίμα, ενώ οι πλήρεις επιπτώσεις της αύξησης των επιτοκίων δεν έχουν ακόμη φανεί.

    «Δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι η αγορά επιβραδύνεται σε όλους τους κλάδους, άλλωστε αυτός είναι ο στόχος», σημείωσε ο Rupert, αναφερόμενος στα υψηλότερα επιτόκια.

    Περιμένοντας τους Κινέζους

    Η ανάκαμψη της Κίνας μετά το lockdown λόγω Covid δεν ικανοποίησε τις προσδοκίες για περαιτέρω άνθιση των πωλήσεων, με το 30% των πελατών της Richemont να προέρχεται από εκεί.

    Η κρίση στον τομέα των ακινήτων και η ανεργία-ρεκόρ των νέων έχει οδηγήσει σε μείωση των καταναλωτικών δαπανών.

    «Δεν βγαίνουν να εξαντλήσουν τις πιστωτικές τους κάρτες», ανέφερε ο Rupert. «Είναι πιο προσεχτικοί».

    Εμφανίστηκε πάντως αισιόδοξος για την εταιρεία που περιλαμβάνει κορυφαία brands όπως Cartier,  IWC και  Vacheron Constantin. «Ασχολούμαι με την Cartier από το 1976, πιστέψτε με, έχω δει ένα σωρό σκαμπανεβάσματα», δήλωσε.

    «Έτσι, δεν ανησυχώ για τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια. Σίγουρα, θα εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία να κερδίσουμε μερίδιο αγοράς, επειδή είμαστε σε θέση να στηρίξουμε τους εαυτούς μας».

    Διαβάστε επίσης:

    Allianz: Κέρδη καλύτερα των εκτιμήσεων το τρίτο τρίμηνο – Συνεχίζονται οι εισροές της Pimco

    SoftBank: Bουτιά της μετοχής έως 9% μετά τα αποτελέσματα τριμήνου

    Μπερνάρ Αρνό: Ο βασιλιάς της πολυτέλειας χάνει τον θρόνο του;



    ΣΧΟΛΙΑ