Business

Reckitt Benckiser: Φέρνει παραγωγή στην Ελλάδα εν μέσω πανδημίας – Με 800% τρέχουν οι πωλήσεις του αντισηπτικού Dettol

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

O Γενικός Διευθυντής της Reckitt Benckiser Healthcare στην Ελλάδα, Νίκος Τσακαλάκης


Σχέδια για μεταφορά επιπλέον παραγωγής στην Ελλάδα από το εξωτερικό επεξεργάζεται η πολυεθνική εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων Reckitt Benckiser, η οποία ελέγχει κορυφαίες μάρκες όπως το Dettol, το Harpic, το Air Wick, το Strepsils και το Durex.

Όπως αναφέρει μιλώντας στο mononews.gr ο Γενικός Διευθυντής της Reckitt Benckiser Healthcare στην Ελλάδα, Νίκος Τσακαλάκης, η διοικητική ομάδα της εταιρείας διερευνά σε συνεργασία με τα κεντρικά τη δυνατότητα ενίσχυσης του εργοστασίου της στην Χαλκίδα (όπου παράγεται το Quanto), μεταφέροντας την παραγωγή περισσότερων προϊόντων από το διεθνές δίκτυο εργοστασίων του ομίλου.

Ήδη, τα κεντρικά πείσθηκαν και αποφάσισαν την παραγωγή των καθαριστικών προϊόντων Dettol για πατώματα, η οποία είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει μέσα στον Οκτώβριο και θα προορίζεται για εξαγωγές. Πρόκειται για μια θετική εξέλιξη, η οποία θα συμβάλει στην προσπάθεια ενδυνάμωσης του παραγωγικού ιστού της χώρας.

Όλα αυτά έρχονται με φόντο την ραγδαία ανάπτυξη που βιώνει η Reckitt Benckiser σε διεθνές επίπεδο χάρη στην εκτόξευση της παγκόσμιας ζήτησης για καθαριστικά και απολυμαντικά. Χθες ανακοινώθηκε πως η πολυεθνική φέτος οδεύει για να πετύχει τη μεγαλύτερη αύξηση των εσόδων της εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία!

Ανάλογες επιδόσεις καταγράφει η εταιρεία και στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τον κ. Τσακαλάκη, οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 38% στο εννεάμηνο, με την σειρά Dettol να σημειώνει άνοδο 180%! Η ανάπτυξη των πωλήσεων, όπως λέει το στέλεχος της Reckitt Benckiser, συνεχίζεται αν και με μικρότερους ρυθμούς σε σχέση με την περίοδο του lockdown, όπου παρατηρήθηκε εκτόξευση της ζήτησης λόγω της καταναλωτικής φρενίτιδας που κατέβαλλε τα νοικοκυριά.

Εκτόξευση των αντισηπτικών κατά 1.100%

Ενδεικτικά, οι πωλήσεις του Dettol στα καθαριστικά (σπρέι, μαντηλάκια, καθαριστικά πατώματος, κ.α.) «τρέχουν» με ρυθμούς 120% (η κατηγορία αναπτύσσεται μεταξύ 30% με 40%), στα σαπούνια αυξάνονται με 200% (ανάλογα αυξάνεται και η κατηγορία) ενώ στα αντισηπτικά, το Dettol αναπτύσσεται με 800%, ελαφρώς χαμηλότερα από την κατηγορία που «τρέχει» μεταξύ 1.000% και 1.100%! Πρόκειται για την κατηγορία με την μεγαλύτερη άνοδο αυτή τη στιγμή σε ολόκληρη την αγορά.

«Το Dettol εξακολουθεί να αναπτύσσεται με υψηλότερους ρυθμούς από την υπόλοιπη αγορά στις περισσότερες κατηγορίες», σημειώνει ο κ. Τσακαλάκης λέγοντας πως σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία απέδειξε πως είναι μια ισχυρή μάρκα. «Αποτελεί δικαίωση για όλα αυτά που προσπαθούσαμε να χτίσουμε όλα αυτά τα χρόνια. Το Dettol προσφέρει την ασφάλεια και την προστασία που χρειάζεται ο καταναλωτής», επισημαίνει χαρακτηριστικά.

Από την άλλη πλευρά βέβαια, πτώση πωλήσεων λόγω της συγκυρίας καταγράφουν τα προφυλακτικά Durex (-17%), τα αποτριχωτικά Vite (-0,7%), τα προϊόντα περιποίησης ποδιών Scholl (-28%), τα φαρμακευτικά προϊόντα (ΜΣΦ) όπως το Nurofen (-40%), το Strepsils (-58%) και το Gaviscon (-34%). Καταλυτικό ρόλο έπαιξε η μεγάλη κάμψη της τουριστικής κίνησης, η οποία επηρέασε όλες τις παραπάνω κατηγορίες.

Σταθερές τιμές καθ’ όλη την πανδημία

Όσον αφορά στο ζήτημα των τιμών, ο κ. Τσακαλάκης υπογραμμίζει πως η εταιρεία διατήρησε σταθερό τον τιμοκατάλογό της και μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, ακυρώνοντας μάλιστα και προγραμματισμένες ανατιμήσεις προς το λιανεμπόριο. Κάποιες αυξήσεις που παρατηρήθηκαν στα αντισηπτικά και στα καθαριστικά, υπογραμμίζει, οφείλονται στα καταστήματα λιανικής και όχι στους προμηθευτές.

«Εμείς πουλάμε σε συγκεκριμένες τιμές, οι οποίες δεν άλλαξαν», επισημαίνει εμφατικά ενώ αναφορικά με τις προσφορές σχολιάζει πως αποφασίσθηκε να μην υπάρξουν καινούριες την περίοδο της καραντίνας, σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί επαρκές απόθεμα και να εξυπηρετηθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι καταναλωτές. Οι αλλαγές στα πρότυπα υγιεινής εκτιμάται πως θα συντηρήσουν για αρκετό ακόμη διάστημα σε υψηλά επίπεδα τη ζήτηση για καθαριστικά και αντισηπτικά προϊόντα, δίνοντας περαιτέρω ώθηση στα μεγέθη της εταιρεία. Μάλιστα, για τη φετινή χρονιά προβλέπεται να «κλείσει» με ανάπτυξη ανάλογη του εννεαμήνου, δηλαδή κοντά στα επίπεδα του 40%.

Η Reckitt Benckiser δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με δυο νομικές οντότητες: την Reckitt Benckiser Healthcare και την Reckitt Benckiser Hygiene. Στην οντότητα του Healtcare απασχολούνται 72 άτομα, (τα οποία θα αυξηθούν σε 80 από του χρόνου αφού δρομολογούνται προσλήψεις σε όλα τα επίπεδα). Οι πωλήσεις της έκλεισαν πέρυσι σε περίπου 43 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ