Η Puma αναθεώρησε επί τα χείρω τις προβλέψεις της για τα ετήσια κέρδη, εν μέσω μιας περιόδου σημαντικά χαμηλότερης ζήτησης για τα αθλητικά είδη της και των αυξανόμενων ανησυχιών για τον αντίκτυπο των αμερικανικών δασμών, που σύμφωνα με την εταιρεία, θα προκαλέσουν πτώση στα ακαθάριστα κέρδη φέτος κατά περίπου 80 εκατομμύρια ευρώ.

Η γερμανική εταιρεία αναμένει τώρα να ανακοινώσει ζημία στα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων φέτος, σύμφωνα με ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε αργά την Πέμπτη και η οποία έδειξε απογοητευτικά προκαταρκτικά αποτελέσματα στο β’ τρίμηνο.

1

Αυτό αποτελεί σημαντική υποβάθμιση από τον προηγούμενο στόχο της Puma, ο οποίος προέβλεπε ότι τα κέρδη θα έφταναν τα 520 εκατομμύρια ευρώ (611 εκατομμύρια δολάρια) έως 600 εκατομμύρια ευρώ.

Είναι επίσης πολύ χαμηλότερο από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών, που προέβλεπε κέρδος 489 εκατομμυρίων ευρώ για το έτος.

Η μετοχή υποχώρησε περισσότερο από 20% στις προσυνεδριακές συναλλαγές στο Tradegate.

Η Puma, επικαλέστηκε ασθενέστερες πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την ευρύτερη περιοχή της Κίνας κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου, ενώ δήλωσε ότι αυτή η πορεία πιθανότατα θα συνεχιστεί και το υπόλοιπο του έτους, προκαλώντας υψηλά επίπεδα αποθεμάτων.

Πλέον, αναμένει ότι οι πωλήσεις, προσαρμοσμένες στις συναλλαγματικές ισοτιμίες, θα μειωθούν κατά ένα χαμηλό διψήφιο ποσοστό φέτος.

Η προηγούμενη πρόβλεψη έκανε λόγο για ανάπτυξη σε χαμηλό, έως μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό.

Σημειώνεται ότι από την άφιξή του στην Puma την 1η Ιουλίου, ο διευθύνων σύμβουλος Άρθουρ Χόλντ (Arthur Hoeld), επιδιώκει να επαναφέρει την ανάπτυξη ενός brand που αντιμετωπίζει δυσκολίες τα τελευταία χρόνια στην σύνδεσή του με τους καταναλωτές.

Ο βετεράνος της Adidas ανέλαβε μετά την αποχώρηση του Αρν Φρόιντ (Arne Freundt), μετά από μια σειρά προειδοποιήσεων για τα κέρδη και μια διαφωνία με το εποπτικό συμβούλιο σχετικά με τη στρατηγική της εταιρείας.

Οι χονδρικές πωλήσεις της Puma συρρικνώθηκαν κατά 6% το β’ τρίμηνο, ένα πολύ μεγάλο πλήγμα για να το αντισταθμίσει η επιχείρηση απευθείας πωλήσεων προς καταναλωτές, με τις καλύτερες επιδόσεις, ανέφερε σε σημείωμά του αναλυτής της Jefferies, συμπληρώνοντας ότι νέες προοπτικές υποδηλώνουν ότι οι πωλήσεις θα μειωθούν κατά περίπου 20% το β΄ εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Υπενθυμίζεται ότι η Puma βάσισε μεγάλο μέρος της φετινής της απόδοσης στην ικανότητα πώλησης μεταξύ τεσσάρων και έξι εκατομμυρίων ζευγαριών των αθλητικών παπουτσιών Speedcat με τη λεπτή σόλα και συναφών μοντέλων όπως τα παπούτσια Ballet.

Αυτή η προσπάθεια ήταν μέρος της ευρύτερης προσπάθειας του Freundt να εμβαθύνει το προφίλ της Puma στα αθλητικά παπούτσια και τον αθλητικό εξοπλισμό υψηλότερης κατηγορίας.

Ωστόσο, η Puma δυσκολεύεται τα τελευταία χρόνια να κυκλοφορήσει ένα προϊόν που θα κάνει τη διαφορά μεταξύ των αντιπάλων της.

Διαβάστε επίσης: 

Zara: Δεν θα πιστέψετε που επενδύει ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας, Αμάνσιο Ορτέγκα

Drewry: Συνεχίστηκε κατά 3% η πτώση στις τιμές στη διακίνηση κοντέινερ

Ο Ντόναλντ Τραμπ διατάσσει να διαλυθούν όλοι οι καταυλισμοί αστέγων στις ΗΠΑ