• Business

    Procter & Gamble: Κέρδη και έσοδα άνω των προσδοκιών στο γ’ τρίμηνο

    • NewsRoom
    Jon Moeller, CEO P&G

    Jon Moeller, CEO P&G


    Τριμηνιαία κέρδη και έσοδα άνω των προσδοκιών ανακοίνωσε σήμερα η Procter & Gamble, παρά τη συρρίκνωση του όγκου των πωλήσεων για έκτο συνεχόμενο τρίμηνο, που όμως εξισορροπήθηκε από τις αυξήσεις των τιμών.

    Οι μετοχές του ο αμερικανικού κολοσσού σημείωσαν άνοδο 1,5% στις προκαταρκτικές συναλλαγές.

    Τα έσοδα ανήλθαν σε 21,87 δισ. δολάρια έναντι  των αναμενομένων 21,58 δισ. δολαρίων.

    Η P&G ανέφερε καθαρά κέρδη πρώτου τριμήνου στα 4,52 δισεκατομμύρια δολάρια ή 1,83 δολάρια ανά μετοχή, από 3,94 δισεκατομμύρια δολάρια ή 1,57 δολάρια ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.

    Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 6% στα 21,87 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα οργανικά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 7% το τρίμηνο, υποβοηθούμενα από τις υψηλότερες τιμές για τα προϊόντα της P&G.

    Ωστόσο, ο όγκος της εταιρείας συρρικνώθηκε κατά 1%.

    Την ίδια στιγμή, η εταιρεία διεύρυνε τις προοπτικές της για τα έσοδα του οικονομικού έτους 2024, ενώ προβλέπει τώρα αύξηση εσόδων από 2% έως 4%, αντί της προηγούμενης πρόβλεψής της για 3% έως 4%.

    Επιπλέον, επανέλαβε την πρόβλεψή της για το σύνολο του έτους για οργανική αύξηση εσόδων, η οποία εξαλείφει τον αντίκτυπο των εξαγορών, των εκποιήσεων και του ξένου νομίσματος, καθώς και αύξηση των κερδών ανά μετοχή.

    Δυσαρεστημένοι οι καταναλωτές από τις αυξήσεις

    Σημειώνεται ότι για περίπου δύο χρόνια, η P&G αυξάνει τις τιμές στα προϊόντα της.

    «Για προφανείς λόγους δεν σχολιάζουμε τη μελλοντική κατεύθυνση τιμολόγησης, αλλά θα σας πω ότι είμαστε ευχαριστημένοι με το πού βρισκόμαστε αυτήν τη στιγμή», δήλωσε σήμερα ο CEO Jon Moeller στο CNBC.

    Ωστόσο, ορισμένοι καταναλωτές δεν είναι ευχαριστημένοι με τις υψηλότερες τιμές της P&G.

    Ως αποτέλεσμα, ορισμένοι αγοραστές στράφηκαν σε φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις ιδιωτικής ετικέτας, με αποτέλεσμα η P&G να δηλώνει ότι η «μείωση όγκου σχετίζεται με τις τιμές» σε πολλές από τις επωνυμίες της.

    Ο τομέας βρεφικής, γυναικείας και οικογενειακής φροντίδας της εταιρείας σημείωσε μείωση όγκου κατά 3%.

    Παράλληλα, το τμήμα υγειονομικής περίθαλψης της P&G ήταν το μόνο τμήμα που ανέφερε αύξηση όγκου για το τρίμηνο.

    Διαβάστε επίσης: 

    Mytilineos: Στους ESG Leaders του δείκτη MSCI – Εισέρχεται στην παγκόσμια ελίτ εταιρειών

    Πετρέλαιο: Ράλι τιμών πυροδότησε η έκρηξη στο νοσοκομείο της Γάζας

    Qatar Energy: Συμφωνία προμήθειας αερίου με τη Shell για 27 χρόνια



    ΣΧΟΛΙΑ